جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

پنجره هافمن در مشتریان/دنبال کنندگان شما

۶۴۴ بازديد

 

همچنین سیستم پیشرفته و اتوماتیک میکس و تعذیه مواد را به خط تولید خود اضافه و ظرفیت تولید شرکت هافمن به بیش از 13 هزار تن در سال رسید. در سال 1393 با اجرای طرح توسعه، فضای بالغ بر 2 هزار مترمربع به سالن تولید کارخانه تولیدی پنجره هافمن افزوده شد. پروفیل پنجره هافمن موفق به اخذ گواهینامه TUV NORD در سال 1398 شد. کارخانه هافمن دارای دو شعبه برای تولید انواع پروفیل UPVC جهت درب و پنجره های دوجداره که اولین کارخانه در شهرک سرمایه گذاری خارجی تبریز تاسیس و دومین کارخانه هافمن در شهرکرد تاسیس شد . همانطور که گفتیم گاهی بجای دو شیشه از سه شیشه استفاده می شود که نسبت به پنجره های دوجداره عایق بندی و مقاومت بالاتری برخوردار هستند. رنگ تمام پنجره های دو جداره سفید میباشد. پنجره هافمن در هر مرحله از تولید توسط واحد کنترل کیفی در آزمایشگاه آزمایش می شود و تست کیفیت، ثبات و براق بودن رنگ پروفیل ها در آزمایشگاه مورد بررسی قرار می گیرد. پروفیل هایی هستند که از بازیافت و ضایعات و به وسیله دستگاه اکسترودر تولید می گردد و به این شکل انجام می گیرد که مواد بازیافتی موجود در پروفیل ابتدا توسط یک اکسترودر تولید و توسط یک اکسترودر دیگری که از اکسترودر اولی کوچکتر می باشد سفید و یا رنگی می شود.
https://upvcmaster.com/لیست-قیمت-در-و-پنجره-دوجداره-یو-پی-وی-سی/

قیمت پنجره دوجداره UPVC اولین موردی است که خریدار می خواهد درباره آن بداند و مهم ترین عامل برای انتخاب مناسب آشنایی با نحوه محاسبه قیمت است. ولی توجه داشته باشید که پنجره دوجداره کشویی هافمن به دلیل ساختار کشویی از عایق کمتری برخوردار است. از دیگر ویژگی های این مدل پنجره به علت ثابت بودن و نداشتن بازشو از پروفیل پایینی برخوردار می گردد که در نتیجه هزینه کمتری نسبت به پنجره های باز شو در بردارد. قیمت این نوع پنجره در مقایسه با پنجره های بازشوی دیگر ارزان تر و یراق آلات مصرفی در آن کمتر از نمونه های دوحالته و … همانطور که ملاحظه می فرمایید قیمت متر مربعی در پنجرهای ثابت ( بدلیل استفاده کمتر پروفیل در پنجره های دوجداره و عدم استفاده از یراق آلات پنجره های دوجداره upvc) به مراتب پایین تر است. قیمت پنجره هافمن مدل تک حالت نسبت به دیگر مدل های مشابه کمتر است.

البته تنها نمایندگان رسمی وین تک قادر به ارائه ضمانت نامه معتبر هستن. و ضمن گارانتی کردن محصولات خود، خدمات پس از فروش خوبی را به مشتریان ارائه می دهند. انواع مختلفی از بخار کردن روی شیشه ها اتفاق می افتد. یکی از بهترین راه ها برای عایق کردن ساختمان در برابر سروصدا، سرما و گرما، استفاده از پنجره ها و درب های یو پی وی سی (UPVC) دوجداره است. این نوع پروفیل در برابر تابش نور مستقیم خورشید ، آلودگی ، تغییرات دمایی و رطوبت مقاومت بالایی داشته و به همین علت پروفیل UPVC درب و پنجره هافمن مناسب تمامی اقلیم های آب و هوایی ایران می باشد. در مقایسه با مدل های دیگر تاثیر بیشتری برای کاهش آلودگی صوتی دارد. نظافت دوره ای در و پنجره باعث میشود تا آلودگی زیادی روی سطح پروفیل جمع نشود و به کمک آب، صابون و پارچه ای نرم تمام آلودگی ها را از بین برد. با عملکرد بالا با جدیدترین فناوری شیشه های کم مصرف طراحی شده اند بنابراین می توانند تلفات گرما را حتی بیشتر کاهش دهند. پنجره های یو پی وی سی مانند پنجره های آهنی پوسیده نمی شوند و از نظر طراحی انعطاف پذیری بالایی دارند. پنجره هافمن روی بسیاری از نماها و طراحی ها قابل اجراست و نداشتن بازشو موجب می شود میزان کمتری پروفیل در تولید و ساخت آن به کار رود و در نتیجه قیمت کمتری خواهد داشت.

پنجره استاندارد تولید و بدون نیاز به خرابی دیوارهای نگهدارنده پنجره ، تعویض پنجره قدیمی شما را با پنجره دوجداره با کیفیت هافمن و … دارا بدون کتیبه در قسمت فوقانی پنجره های یو پی وی و نوع یراق مصرفی در پنجره upvc در قیمت تمام شده این محصول بسیار تاثیر گذار است. می توان گفت که بدون شک کیفیت پروفیل پنجره های هافمن در بازار کم نظیر است. رنگ پایه برای این نوع پنجره ها سفید می باشد اما می توان برای هماهنگی با معماری ساختمان از انواع لمینت های رنگی برای آن استفاده کرد که این لمینت ها هم نیاز به رنگ کاری مجدد و سرویس کاری نخواهند داشت. دنیای مدرن امروزی پر از ترافیک و بوق های ممتد و انواع سر و صداه است، اما خوشباختانه شما می توانید با پنجره دوجداره هافمن از انتشار این سر و صدا به محیط داخلی منزل جلوگیری کنید. و چه عواملی بر قیمت انواع پنجره دوجداره تاثیر گذار می باشد؟ نرم افزارهای خاصی مانند وین سافت، نوین طراح، UPVC Ercom2000 وجود دارد که از آن ها به منظور محاسبه قیمت پنجره های دوجداره و سه جداره نون تک استفاده می شود. تعویض پنجره دوجداره

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.