پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

سیستم مه پاش چیست و چگونه کار می کند؟

۲۷۱ بازديد


در فصل گرما نمی توان از مکان های باز مانند حیاط، رستوران، کافه و حتی گلخانه برای نگهداری گل های حساس به گرما استفاده کرد و ممکن است برای همه کسل کننده باشد. اما آیا می‌دانستید که با سیستم‌های مرطوب‌کننده هوا می‌توانید همزمان در تابستان از فضای باز لذت ببرید؟ دستگاه مه پاش سیستمی است که به گلخانه ها، رستوران ها و کافه ها کمک می کند تا محیطی خنک و دلپذیر را برای گل ها، مشتریان و کارمندان خود فراهم کنند. سیستم مه پاش تایوان می تواند دمای هوا را تا حدود 40 درجه کاهش دهد و رطوبت هوا را تنظیم کند. با ایران پمپ همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه با شما به اشتراک بگذاریم.

سیستم مه چیست؟

می دانیم که تبخیر یک فرآیند گرماگیر است. از این رو، ما از قوانین فیزیک برای داشتن یک سیستم خنک کننده کاربردی به نام مه برای خنک کردن محیط های باز و بسته استفاده می کنیم. مرطوب کننده آب را به داخل نازل پمپ می کند. یک پمپ قدرتمند متصل به موتور الکتریکی برای فشرده سازی و مکش استفاده می شود. فشار جت آب، آب و کافه شما را خرد می کند، در یک محیط رستوران یا گلخانه به ذرات کوچک به اندازه 20 میکرون پراکنده می شود.

سیستم مه پاش چگونه با مه پاش محیط را خنک می کند؟ از آنجایی که هرچه جسم کوچکتر باشد، احتمال بیشتری دارد که به عوامل محیطی واکنش نشان دهد، قطرات میکروسکوپی آب که می خواهند در مدت زمان کوتاهی تبخیر شوند، گرما را از محیط غذاخوری، رستوران یا گلخانه می گیرند و آن را خنک می کنند. البته باید بگوییم که این قطرات آب کف را خیس نمی کند و اثری از خود باقی نمی گذارد.

تردمیل چقدر آب مصرف می کند؟

کاهش مصرف آب در سیستم رطوبت گیر 98 درصد موثر است و البته به عوامل زیادی بستگی دارد. اندازه چرخ ها به فشار و تعداد نازل های استفاده شده در مه بستگی دارد. هرچه سیستم بزرگتر باشد، نازل های بیشتری وجود دارد. علاوه بر این با افزایش استفاده از نازل ها در سیستم مه شکن تایوان، مصرف آب مه در این سیستم افزایش می یابد. علاوه بر این، توسعه سیستم رطوبت گیر صنعتی بهترین گزینه برای خنک سازی و جلوگیری از تشکیل گرد و غبار در محیط است.

با توجه به کاهش تقاضای آب در فصل تابستان، مردم اقداماتی را برای کاهش مصرف آب در این فصل انجام داده اند. یکی از این راهکارها استفاده از ابر در رستوران ها، کافی شاپ ها، پارک ها و مزرعه های حیوانات است که به عنوان بهترین راه برای خنک سازی محیط شناخته می شوند.

ایران پمپ به عنوان تولید کننده انواع سیستم های خنک کننده در اختیار شماست تا با ایجاد فضایی خنک در فضای باز در رستوران خود به شما در ایجاد گلخانه، بهبود شرایط کارخانه برای کارگران یا ارتقاء کسب و کار شما کمک کند.

چرا از مرطوب کننده ها استفاده کنیم؟ https://hamyar3ocial.ir/%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%85%d9%87-%d9%be%d8%a7%d8%b4-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%85%db%8c%da%a9%d9%86%d8%af%d8%9f/

مه‌پاش‌ها علاوه بر خنک‌کردن محیط‌های بسته و باز، مزایا و کاربردهای دیگری نیز دارند که به بهبود فضای گلخانه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها کمک می‌کنند. به عنوان مثال، سیستم مه تایوانی، با خیس کردن همه گیاهان به طور یکنواخت در یک گلخانه معمولی، می تواند رطوبت مورد نیاز گیاهان را بدون اشباع بیش از حد خاک تامین کند. این کار از رشد قارچ ها و بیماری های مختلف جلوگیری می کند. علاوه بر این، دستگاه های مرطوب کننده می توانند آب را به طور موثرتری به برگ و ساقه گیاهان غذایی در گلخانه های هیدروپونیک انتقال دهند و به رشد بهتر این گیاهان کمک کنند.

سایر مزایای استفاده از سیستم اتمیزه کردن پمپ ایران عبارتند از:

تصفیه هوای فعلی

آفات را از بین ببرید

از بین بردن بوهای نامطبوع و تحریک کننده از محیط

اقتصادی تر از بسیاری از واحدها

بر اساس نیاز خود رطوبت را افزایش دهید

انعطاف پذیری بالا

لازم به ذکر است که اگر می خواهید از رطوبت ساز خود برای مدت طولانی استفاده کنید، مراقبت از آن را در اولویت قرار دهید. مهم است که سیستم شما برای مکان مورد نظر مناسب باشد، در صورت عدم رعایت این نسبت، ممکن است نیاز به استفاده از مه یا آب روی دستگاه داشته باشید، همچنین این سیستم را در معرض آب قرار ندهید و برای جلوگیری از زنگ زدگی آن را مرتب تمیز کنید.

آخرین کلمه

خرید سیستم مه پاش از مجموعه شیرآلات ایران به شما کمک می کند گلخانه ای پر از گل های تازه داشته باشید. به مشتریان اجازه دهید از فضای کافه یا رستوران شما لذت ببرند و فضای کارخانه را آرام کنند. این سیستم ها در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند که شما می توانید با توجه به نیاز خود خریداری کنید. آبخوری ها برای آبیاری گل ها و باغ های خانه، زمین های کشاورزی، زمین فوتبال، پارک های سبز و ... بسیار مفید هستند. برای خرید تایوان میست کافیست به سایت پمپ ایرانی iran-pump.com مراجعه کنید تا بهترین دستگاه را برای شما بخرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.