پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

هاست مخصوص سایت دانلود فیلم چیست؟

۷۶۹ بازديد

آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده‌اید که سایت‌های دانلود فیلم، موزیک، سریال، انیمیشن و یا حتی برنامه، از چه هاستی برای آپلود داده‌های خود استفاده می‌کنند؟ به طبع ویدئوها جز پرحجم‌ترین داده‌هایی هستند که در اینترنت دیده می‌شوند. به طور مثال یک فیلم سینمایی در کیفیت‌های مختلف ممکن است حجمی از یک تا چهار گیگابایت داشته باشد.  با استناد به مقاله وبسایت وب داران در مقاله معرفی هاست دانلود برای سایت ها می توانید یک سرویس میزبانی دانلودی در ایران یا خارج خریداری کنید.

هاست‌های معمولی قیمت بالایی دارند و نمی‌توان از آن‌ها برای آپلود فایل‌های بزرگ و حجیم استفاده کرد. در نهایت‌هاست اصلی سایت شما مناسب آپلود چند عکس و فایل php و html ساده برای بارگذاری صفحات سایت است. همین‌طور اگر بخواهید از کل حجم‌هاست سایت خود استفاده کنید، به طبع سرعت لود و توان پهنای باند شما کاهش خواهد یافت. در چنین مواردی سرویس‌های میزبانی و شرکت‌های فروش‌هاست، به شما هاست دانلود ارزان‌قیمت را پیشنهاد می‌دهند.

چرا هاست دانلود؟

روی هاست‌های دانلود شما امکان آپلود اطلاعات سایت خود، نظیر فایل وردپرس، فایل‌های کدنویسی و... را نخواهید داشت. این‌هاست ها صرفاً به‌عنوان مدیرفایل و نمایش دهنده فایل برای دانلود عمل می‌کنند و می‌توانید داده‌هایی را روی آن‌ها ذخیره کنید که به نمایش درنمی‌آیند و صرفاً دانلود می‌شوند. به‌طورکلی دو نوع‌هاست دانلود خواهیم داشت: 1- هاست دانلود لینوکس 2- هاست دانلود ویندوز.

هاست دانلود لینوکس معمولاً با PHP و MYSQL سازگار بوده و می‌توان از طریق دایرکت ادمین و سی پنل آن را مدیریت کرد. هاست‌های دانلود ویندوز معمولاً قیمت بالاتری دارند و می‌توان روی آن ها از پلتفرم ASP  و دیتابیس مایکروسافت استفاده کرد. به‌طورکلی اگر قصد شما راه‌اندازی‌هاست دانلود است، فارغ از این که سرورهاست اصلی شما چیست، می‌توانید از هاست دانلودی متفاوت استفاده کنید. عموماً هم پیشنهاد می‌شود که از هاست دانلود لینوکس استفاده شود، چون هم هزینه کم‌تری دارد و هم بی‌دردسرتر است.

امکانات مهم هاست دانلود فیلم

البته هاست دانلود فیلم یک عنوان است، از هاست‌های دانلود در هر زمینه‌ای می‌توان استفاده کرد، اگر سایت موسیقی، دانلود نرم‌افزار، انیمیشن، ویدئوهای آموزشی و یا هر چیز دیگری دارید می‌توانید به‌واسطه استفاده از هاست دانلود از سیستم FTP، بررسی آمار و همین‌طور قابلیت کنترل پهنای باند و... استفاده کنید.

هاست‌های دانلود یا سرور ایران هستند یا خارج، هاست دانلود خارج سرعت کم‌تری برای دانلود از ایران خواهد داشت و البته قیمت آن معمولاً کم تر است. در مقابل هاست دانلود ایران سرعت مناسبی برای دانلود از ایران دارد و معمولاً اگر بخواهید با آی پی غیر ایران از آن استفاده کنید، با محدودیت‌هایی روبرو می‌شوید.

لازم است که هاست دانلود شما ایمنی بالایی داشته باشد و از تمامی فرمت‌ها چه برای پخش آنلاین و چه دانلود پشتیبانی کند.

نکات مهم خرید هاست مخصوص سایت فیلم و سریال

در هنگام خرید هاست مخصوص دانلود فیلم باید به چند مسئله دقت کنید. اولین دغدغه کاربران این هاست، میزان پایداری و آپتایم می‌باشد. به طبع دوست ندارید که هاست دانلود سایت شما که بخش مهمی از خدماتی است که کاربران ارائه می‌دهید همواره از دسترس خارج باشد. ذخیره‌سازی اطلاعات نیز باید به‌درستی انجام شود. هاست‌هایی هستند که پس از مدتی اطلاعات شما را حذف می‌کنند و در قبال آن هیچ مسئولیتی نیز نمی‌پذیرند.

فضای ذخیره‌سازی مسئله بعدی است. امروزه سرویس‌های فروش‌هاست، روی قیمت‌گذاری بر اساس حجم رقابت می‌کنند؛ در نتیجه اگر قصد خریدهاست دانلود را دارید، به این مسئله توجه داشته باشید که برخی از فروشنده‌ها ممکن است قیمتشان کمی بالاتر بوده و حجم کم‌تری در دسترس شما قرار دهند، اما در نهایت پشتیبانی بهتری دارند و هاست دانلود شما هیچ‌گاه قطع نخواهد شد.

همین‌طور هاست‌های دانلود معمولاً روی یک ساب دامین سایت شما ایجاد می‌شوند. مثلاً: dl.yousite.com. در حال حاضر بسیاری از پنل‌های هاست دانلود آمار و اطلاعات کاربرانی که از هاست شما استفاده کرده‌اند را نیز به نمایش می‌گذارند.

لیست 55 فیلم برتر IMDb

IMDb یک پایگاه و بانک اطلاعات اینترنتی معتبر مربوط به فیلم‌ و سریال‌ها، برنامه‌ها ی تلویزیونی، بازی‌های ویدئویی، رسانه خانگی و پخش آنلاین محتوا است. این پایگاه داده‌ها معمولا شامل اطلاعاتی از قبیل بازیگران، عوامل، بیوگرافی‌های شخصی، خلاصه داستان فیلم‌ها، رتبه‌بندی و نقدهای منتقدان و مخاطبان می‌شود. کاربران در IMDb به فیلم‌ها و سریال‌ها از 10 نمره امتیاز می‌دهند و به نوعی در نظرسنجی آن شرکت می‌کنند. علاوه بر کاربران، وب‌سایت IMDb نیز بر اساس معیارهای خود به فیلم‌ها امتیاز داده و سطح کیفی آنها را ارزیابی می‌کند. در ادامه این مقاله سینمایی فیلم های برتر IMDb که امتیاز بالایی از این وب‌سایت کسب کرده‌اند را به شما معرفی خواهیم کرد.

فیلم بر اساس واقعیت غریبانه

بهترین نمایش ها در نتفلیکس

بهترین های تلویزیونی از آغاز تاکنون

در این بخش بهترین فیلم های جهان از نظر IMDb را به شما معرفی کرده و هریک را به صورت مختصر مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم. این عناوین به ترتیب برترین فیلم های IMDb معرفی می‌شوند. با معرفی برترین فیلم های IMDb همراه پلازا باشید.

1. فیلم رستگاری در شاوشنک  The Shawshank Redemption از برترین فیلم های IMDb

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.