چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳

پمپ لانگ لیست چیست و لیست طولانی چه کاربردی دارد؟

۱۰۸ بازديد


پمپ اسکیمر یکی از پمپ های گریز از مرکز است که در واقع به آن برادر جت پمپ و پمپ استخر می گویند. کفگیرهای کفی نوعی پمپ برای انتقال سیالات و مایعاتی هستند که ترکیبی متفاوت از پمپ های معمولی دارند. تفاوت پمپ کفگیر با سایر پمپ های مایع در این است که کفگیر باید در آب غوطه ور شود. این در مورد پمپ های دیگر مانند پمپ های استخر صدق نمی کند. همچنین باید بدانیم که پمپ کف و پمپ گل با هم تفاوت دارند. اما مشخصات و انواع پمپ های اسکادر چیست؟

انواع پمپ های کف

پمپ های کف دارای دسته های مختلفی هستند. انواع آنها را می توان به چند گروه تقسیم کرد: برای خرید بهترین مارک کفکش چینی با الکتنو تماس بگیرید.


⏹ انواع پمپ های شناور از نظر توان الکتریکی مورد نیاز

این دستگاه های برقی مستغرق در مدل های دوفاز و سه فاز موجود می باشد که باید با توجه به جریان الکتریکی مجموعه تنظیم کنید. در مکان های صنعتی بیشتر از کف کش سه مرحله ای استفاده می شود اما عموما خرید پمپ کف کش تک مرحله ای بیش از پیش مورد استقبال قرار می گیرد.

⏹انواع تلمبه پا با قدرت

پمپ های شناور با ظرفیت های مختلف از 1 اسب بخار تا بیش از 15 اسب بخار در بازار ایران موجود است. بسته به نیاز شما، اندازه استخر و تعداد طبقات، باید ظرفیت مناسب را بدست آورید.

انواع پمپ های کف و محصولات شرکت اندرس هاوزر بر اساس کاربرد

اما اجازه دهید به مهم ترین دسته پمپ های شناور برویم:

1- پمپ کف ساده; همان فوم هایی که اغلب برای حجم های معمولی آب با استخرهای متوسط ​​استفاده می شود و استفاده می شود

2- پمپ فرمان; یک صندلی وجود دارد که برای نوسان سطح آب استفاده می شود. در این حالت برای جلوگیری از خشک شدن خشک کن از مرطوب کننده استفاده کنید تا سطح آب کمتر از حد نرمال شود، دستگاه دیگر کار نمی کند و بخاری نمی سوزد.

3- پمپ صدای زیاد; برای مواقعی که ارتفاع پمپاژ می کنید استفاده می شود و طبیعتا قیمت این کفش ها از بقیه بیشتر است. کافیست تعداد طبقات و حجم مورد نیاز را به کارشناسان گوجلیکا اطلاع دهید و مناسب ترین کفپوش را برای خود خریداری کنید.

4- پمپ شناور عمیق; همانطور که از نام آن پیداست برای انتقال آب از چاه های عمیق استفاده می شود که به دلیل تغییر سطح آب و همچنین شرایط خاص عمق باید دارای ویژگی های خاصی باشد.

5- پمپ فوم صنعتی; اگر قصد دارید یک مجتمع صنعتی یک طبقه را تجهیز کنید، باید بدانید که یک پمپ عظیم بدست خواهید آورد که طبیعتا بودجه بیشتری را می طلبد. بهتر است در هنگام خرید پمپ راکلت شانس خود را هدر دهید و به ترکیب بهینه برسید.

اینها تنها انواع پمپ های شناور نیستند، انواع خنک کننده (روغن خنک، آب خنک)، انواع غلتکی (باز، بسته، نیمه باز) و انواع خاص (هوای حباب دار) وجود دارد. فرم‌ها - کف‌های ضد انفجار، برقی و غیره) نیز طبقه‌بندی می‌شوند، اما این اهمیت کمتری نسبت به سایر دسته‌ها دارد.

پمپ کف در چه شرایطی استفاده می شود؟

پس از اطلاع از قیمت پمپ کفی، در صورتی که زمان خرید آن فرا رسیده است، باید به شناور بودن این پمپ ها توجه داشته باشید، به این معنی که نمی توان آنها را در خارج از آب چرخاند. برخی از مهمترین کاربردهای پمپ کفگیر عبارتند از:

- پمپاژ آب معمولی، خالص و خانگی

- تامین آب از پایین چاه به بالا

- استفاده از فوم در آبنماها

- انتقال آب در مخازن و پمپ به استخر با پمپ کف

- تخلیه آب های آلوده و فاضلاب

- استفاده در مناطق کشاورزی برای آبیاری محصولات زراعی و باغات

- استفاده در کارخانه ها برای حمل نوشابه و مواد اولیه مختلف

- تخلیه و تمیز کردن فاضلاب از آب

مهمترین نکات نصب پمپ های شناور

برای نصب دانلود، مرحله اول همان است که می دانیم. احتیاط و ایمنی. اما این مراحل را دنبال کنید:

ما می دانیم که پمپ یک پمپ شناور است، بنابراین نباید خارج از استخر شما باشد. ابتدا صافی پمپ لاستیک را در صورت باز بودن ببندید

از کابل برای حرکت دادن پمپ استفاده نکنید. زیرا ارتباط بسیار مهم است. بنابراین از طناب دیگری برای حرکت پمپ به کف استخر استفاده کنید.

شیلنگ را به دهانه خروجی وصل کرده و آن را محکم ببندید

برای شروع کار، کف شوی را روشن کنید! ساده

اما پس از نصب پمپ اسکرید چه باید کرد؟

گاهی اوقات بلبرینگ ها نیاز به رنگ آمیزی دارند و خود کفش ها نیز باید با پیچ های مخصوص رنگ آمیزی شوند

پس از حدود 4000 ساعت کارکرد، روغن روان کننده باید با استفاده از روغن خود تعویض شود

مراقب میزان نمکی که کف شوی شما حرکت می کند باشید تا مسدود نشود. توضیحات اضافی در مورد هر پمپ اسکرید روی پلاک آن آورده شده است

اگر پمپ شما نیاز به خونریزی دارد، آن را توسط یک متخصص انجام دهید

لازم است مرحله نصب پمپ زیرزمینی را دنبال کنید. یعنی نباید از ترانسفورماتور استفاده کرد، خود پمپ از کف استخر دور است و در آب معلق می ماند، باید ولتاژ مناسب به آن وصل شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.