یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

بهترین فیلم های اکشن 2023 که حتما باید تماشا کنید

۵۴۰ بازديد


فیلم های اکشن یکی از محبوب ترین ژانرها در سراسر جهان است. فیلم های اکشن بسیار متنوع هستند و به موضوع خاصی محدود نمی شوند. بنابراین کارگردان باید در خلق آن دقت و دقت زیادی داشته باشد. طرفداران این سبک همیشه به دنبال بهترین فیلم های اکشن هستند تا از تماشای آن لذت ببرند. در این مقاله قصد داریم چند نمونه از بهترین فیلم های اکشن سال 2023 را برای شما بیاوریم. اگر شما هم عاشق بازی های اکشن هستید، تا پایان این مقاله با کارمادیو همراه باشید.

جدیدترین آنها بهترین فیلم های اکشن سال 2023 است

امروزه با خلق صحنه های اکشن و جلوه های ویژه شاهد موفقیت های بسیاری در صنعت سینما هستیم. این به فیلمسازان این امکان را می داد تا صحنه های اکشن بسیار جذابی را با هزینه و تلاش کمتر خلق کنند. ژانر اکشن شامل شیرین کاری، رانندگی با سرعت بالا و حرکات فیزیکی، اکشن های قهرمانانه، انفجار، تیراندازی، مبارزه، پیچش های تکان دهنده و تعقیب و گریز است. همه اینها باید خیلی طبیعی و جالب ارائه شود.

بسیاری از مردم دائماً به دنبال جدیدترین فیلم های اکشن هستند و بهترین فیلم های اکشن 2023 را دنبال می کنند. البته همه فیلم های اکشن قوی نیستند و برخی از آنها ارزش دیدن ندارند. به همین دلیل توصیه می کنیم ابتدا اطلاعات لازم را در مورد فیلم مورد نظر به دست آورید. پس اگر فیلمی ارزش دیدن دارد، آن را تماشا کنید.

در ادامه تعدادی از بهترین فیلم های این ژانر را مشاهده می کنید.

فیلم اکشن (راه باستانی)

The Old Way یک فیلم اکشن عالی با بازیگر محبوبی مانند نیکلاس کیج است. فیلم شما را به گذشته می برد و بسیاری از صحنه ها پر از احساسات است. نیکلاس کیج در این فیلم نقش یک تیرانداز بازنشسته را بازی می کند که با دخترش زندگی می کند. در این فیلم، نیکلاس کولتون نام دارد و گذشته رسوایی خود را پشت سر گذاشته تا زندگی آرامی داشته باشد. اما بر خلاف میل نیکلاس و با توجه به ژانر فیلم، شرایط مطابق انتظار مراد پیش نمی رود.

نویسنده: کارل دبلیو لوکاس

کارگردان: برت دوناهو

بازیگران: رایان *******ا آرمسترانگ، نیکلاس کیج، کلینت هاوارد

امتیاز: 5.3

فیلم سریع x

Fast X یا Fast and Furious 10 یکی دیگر از فیلم های اکشن آمریکایی است که طرفداران زیادی دارد. فیلم Fast and Furious 1-9 در سال های مختلف اکران شد و هر بار توانست نظر بسیاری از بینندگان را جلب کند. در این مجموعه فیلم زیباترین و جالب ترین صحنه های رانندگی را مشاهده خواهید کرد با توجه به این توصیفات، این فیلم در لیست یکی از بهترین فیلم های اکشن سال 2023 قرار گرفت.

کارگردان: لوئیس لتریر

لئو: سونگ کانگ، شارلیز ترون، وین دیزل، تایریس گیبسون، جیسون موموآ، بری لارسون آگوس ...

امتیاز: 6.4

John Wick fiimu John Wick 4

این فیلم  از بهترین فیلم های اکشن 2023 پایان انفجاری جان ویک 3 را دنبال می کند که جان را کاملا از سازمان قتل معروف به The High Table جدا می کند. رهبری کنسرسیوم بر این باور است که جان به دلیل شلیک وینستون از پشت بام جان خود را از دست داد، اما در واقع او خود را مجروح و تحت مراقبت دید. فیشبرن فاش می‌کند که فیلم‌های آینده، مانند همه فیلم‌های قبلی، سعی خواهند کرد عمیق‌تر در اسطوره‌ها و افسانه‌های سراسر جهان بکاوند.

آمریکا و آلمان فیلم John Wick 4 را در سال 2023 می سازند. این فیلم در ژانر اکشن، جنایی و هیجان انگیز برنامه ریزی شده است. جان ویک 4 به کارگردانی چاد استاهلسکی و کیانو ریوز، لارنس فیشبرن و جورج جورجیو از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم بازی کردند.

در این فیلم آنها داستان جاسوسی شخصی به نام اورسون فورچون را نشان می دهند. در این فیلم اورسون با استفاده از سلاح های قدرتمند و بسیار خطرناک اطلاعات لازم را جمع آوری کرده و به رئیس خود می رساند. ژانر این فیلم اکشن، ماجراجویی و کمدی است و ترکیب کارگردانی از این سه ژانر بسیار موفق بود. زیرا در ابتدا بینندگان زیادی را جذب کرد.

کارگردان: گای ریچی

بازیگران: ابری پلاسما، جیسون استاتهام، کری الوز

امتیاز: 6.5

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.