چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

توسعه کسب و کار

۶۹۷ بازديد

نه راهبردها تسلط طرح کسب و کار

می تونی مشکلت رو مطرح کنی یا اینکه یه پروژه کامل رو سفارش بدی. همچنین عملیات فروش به تمامی فعالیت های پیرامون برقراری ارتباط با مشتریان هدف واقعی پس از مرحلهای که توانسته اید از طریق بازایابی و یا تبلیغات با او ارتباط اولیه با برقرار کنید، می شود. جذابیت سئو در معرفی برند شما به مشتریان جدید است؛ مشتریانی که به دنبال محصولات یا خدماتی هستند که شما ارائه میدهید. تهیه و تولید: تهیه مواد اولیه، روند تولید محصول، بازه زمانی تولید و یا مرکز تهیه محصول چ.نه صورت می گیرد؟ عملیات و مدیریت اجرای طرح کسب و کار و یا طرح تجاری به منظور توصیف نحوه اجرا و برنامه ریزی روند کسب و کار است. پاسخ به تمامی سؤالات فوق با نوشتن طرح تجاری امکان پذیر است. چه نیروهایی امکان حضور فیزیکی و چه افرادی به صورت دورکاری فعالیت دارند؟ محل فعالیت: محل فعالیت و حضور نیروی انسانی کجاست؟ کلینیک کسب و کار با هدف ارائهی خدمات اثربخش کسب و کار به مدیران ارشد، با تکیه بر دانش مدیریت روز دنیا و بهرهگیری از اساتید مجرب مطرحترین دانشگاهها و کارآفرینان برتر صنایع، در سال ۱۳۸۶ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نموده است.کلینیک کسب و کار افتخار کمک به کسب و کارهای نوپا (استارتاپها) و شرکتهای در حال فعالیت و بالغ را در کارنامهی خود دارد و سالهاست که از طرق آموزش، مشاوره و اجرای پروژههای مدیریتی در دستیابی به اهداف والای شرکتها و سازمانها کمک کرده است. 

مشاوره تغییر شغل: مشاوره تغییر شغل در سازمان هایی که نیروی مازاد دارند، صورت می گیرد و به کارکنانی که شغلشان را از دست داده اند خدماتی ارائه می دهد، به آن ها کمک می کند تا با شرایط اخراج از کار کنار بیایند و به دنبال مشاغل جایگزین باشند. کمک میکنیم تا نسبت به نحوه تفکر، فعالیت و تصمیمگیری مشتریانتان درک بهتری کسب کنید تا محصولات خود را متناسب با رفتار خرید آنها طراحی/اصلاح کنید؛ و به این ترتیب فرصتی فراهم میکنیم تا در زمان درست، مکان درست، دقیقاً در برابر چشمان آنان قرار بگیرید. اما میتوان انتظار داشت که بورس اوراق بهادار ایران دستورالعملی تدوین کند و طی آن پیشنهاد نامزدهای احراز تصدی بازرسی را در اختیار سهامداران اقلیت قرار دهد تا آنها نیز دستکم بتوانند در انتخاب عضوی تاثیر گذار در شرکت مشارکت داشته باشند. هزچند ارائه مدارک در بخش ضمیمه الزامی نیست اما می تواند تاثیر گذار باشد. با این حال ساخت و توسعه محصول فقط با قرار دادن مواد و قطعات در خط مونتاژ آغاز نمیشود.

در حال حاضر شما نیاز دارید ، آنچه انجام می دهید را شرح دهید تا این اهداف به صورت مختصر و قابل دسترس عملی شوند. از اهداف خود به صورتی که قابل دسترس و قابل ارزیابی باشد تهیه کنید . فراهم آوردن تصویری از سلامت مالی کسب و کار از قبیل ارزیابی توانایی های ایجاد سود، پرداخت به موقع صورتحساب ها و استفاده موثر و مفید از دارایی ها. بخش ضمیمه برنامه کسبوکار فصلی ضروری برای این برنامه محسوب نمیشود، اما این بخش برای نمایش نمودارها، جداول، تعاریف، یادداشتهای حقوقی یا اطلاعات حساس دیگری، که ممکن است بیش از حد طولانی باشند یا جایی در نقاط دیگر بیزینس پلن نداشته باشند، بسیار مفید است. چارت سازمانی و یا چارت شرکتی خروجی این بخش از یک طرح کسب و کار کامل است. در بخش مالی بیزینس پلن کامل قسمت های زیر باید مشخص گردد. در تدوین بیزینس پلن اجرای چند قانون اهمیت دارد. این ابزار کاملاً رایگان بوده و امنیت بالایی دارد. در بسیاری از کسب و کارها، هیئت مدیره ابزار اصلی حاکمیت کسبوکار است.

تجهیزات و امکانات:برای راه اندازی کسب و کار به چه ابزار و فناوری نیاز است؟ وظایف هر کدام را تشریح نمود و در صورت نیاز به آموزش، برنامه ریزی کرد. برای عملی شدن نیاز به یک نقشه راه داریم. از طرح کسب و کار ناب برای ثبت روالهایی استفاده کنید که مؤثر واقع میشوند: این طرح را با کارکنان جدیدتان در میان بگذارید تا تصویر واضحتری از استراتژی کلی شما داشته باشند. رمایه و تلاش های انجام شده در مورد گسترش آن، سیستم حاکمیت شرکتی درون سازمانی در ایران مطرح است و موضوعیت دارد . چطور آنها را قانع میکنید که محصول و خدمات شما ارزش بیشتر، قیمت مناسب تر و کارایی بهتر نسبت به دیگر رقبا دارد. نوع مشاوره، سیستم تخفیفی و همچنین پیشنهادهای ویژه در این مرحله برای افزایش جذابیت برای جذب نهایی مخاطب بسیار اهمیت دارد. همچنین به تامینکنندگان مواد اولیه شمانزدیک است و نکته مهمتر اینکه برای مشتریانتان نیز در دسترس است. همچنین هزینه های هر بخش نیز برآورد می شود. برای راه اندازی یک کسب و کار باید به هر یک از این اجزا توجه کرد. از کلیدی ترین بخش های هر طرح کسب و کار، مشخص شدن سرمایه لازم برای راه اندازی و توسعه کسب و کار می باشد.
توسعه کسب و کار

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.