شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

سود خود را با این 5 نکات در مورد دبی مال دو برابر کنید

۵۹۲ بازديد

 

یک نکته که باید آن را نیز در نظر داشته باشید، زمان استراحت فروشندگان در هنگام ظهر است. شما همچنین میتوانید با تهیه «کارت پلاس اوتلت» (Outlet Plus Card) از بسیاری از فروشندگان تخفیفهای بیشتری دریافت کنید. همچنین فروشگاه های ریوا کیدز و مونسون نیز برای خرید لباس های بچگانه با کیفیت ولی قیمت مناسب معروف هستند و به شما توصیه می کنیم. تمامی این محصولات تا 80% تخفیف عرضه شده اند که می توانید با اطمینان از کیفیت بالا خریداری کنید. شما می توانید نوع کالایی که مدنظرتان هست را خریداری نمایید. این برندها از بهترین برند ساعت تا عطر و کلیه لوازم را شامل میشوند. حتما می دانید که برخی از فروشگاه ها در شهرهای مختلف دنیا، اقدام به ارائه تخفیف برای محصولات و اجناس قبلی برند طرف قراردادشان می کنند و یا مثلا پوشاک فصل زمستان را در تابستان با تخفیف ویژه می فروشند. اگر شما به خرید کردن علاقه دارید و زمان زیادی را صرف وقت گذراندن در وبسایتهای خرید پوشاک، به خصوص وبسایتهای خارجی میکنید، حتما با اوتلتها آشنایی دارید. اگر به دنبال خریدی مقرون به صرفه از برندهای معتبر هستید حتما سری به اوت لت دوبی بزنید. به طور کلی، هدف هردوی این فروشگاهها، فروش محصولات خارج از فصل و یا کالاهای اضافی با قیمت کمتر است. اوت لت مال دبی یکی از مراکز خرید بسیار معروف این شهر است که در کنار جاذبه های گردشگری مختلف، بازدید از آن را توصیه می کنیم.

آکواریوم آتلانتیس دبی (Aquarium Atlantis) باتوجهبه مراکز خرید متعدد در این مقصد گردشگری و تفریحی، شناخت بهترین دبی مال برای خرید کمک میکند تا خریدی لذتبخش را در طول سفر خود تجربه کنید. هدف آیا یونیورس این است که تجربه متحول کننده ای از سفر به سرزمینی دور را به شما هدیه دهد و به روش هایی که قبلا هرگز انجام نداده اید با فناوری تعامل کنید. حالا که بهترین، زیباترین و معروف ترین مراکز خرید دبی آشنا شدید، بهتر است با زمان حراجیهای مختلف در این شهر هم آشنا شوید تا با انتخاب زمان مناسب بیشترین خرید ممکن با بودجهای که در نظر دارید را از بهترین برندهای جهان انجام دهید. این جشنواره که همراه سرگرمیها مختلف برگزار میشود یکی از بزرگترین حراجیهای دبی به شمار میرود و گاهی تا اوایل تابستان نیز برقرار است و طی آن میتوانید از برندهای برتر دنیا خرید کرده و از شب تا صبح (زمان افطار تا سحر) در جشنوارههای فروش ویژه و سایر فستیوالها شرکت کنید. این فروشگاهها برای اولین بار در دههی ۱۹۳۰ میلادی در آمریکا به وجود آمدند. این فروشگاهها محصولات و کالاهای مختلف از زیورآلات، پوشاک، ساعت، لوازم منزل، تجهیزات دکوراسیون داخلی، اسباببازی و … این مرکز خرید که در خیابان خالد بن الولید دبی قرار گرفته است، با 320 فروشگاه مختلف و 40 رستوران، جزو جذاب ترین بخش های دبی شناخته می شود. یکی از این مکان های زیبا و دیدنی پارک آبی آکواونچر دبی در هتل آتلانتیس یکی از لوکس ترین هتل های دبی است.

با محیطی ۱۵ هکتاری، یاس یکی از بزرگترین پارک های آبی خاورمیانه و یکی از جاذبه های اصلی امارات است و افراد مشهور زیادی هم تاکنون به این پارک آبی رفتهاند. اگر حتی یکبار به شهر دبی سفر کرده باشید، می دانید که بلوار العین یکی از مناطق مهم و کلیدی در شهر دبی است که جاذبه ها و مراکز خرید زیادی هم در آن قرار دارد. به این شکل بازدیدکنندگان فرصت آن را دارند که در دبی، به طور مستقیم به بازار خاص کشورهای مختلف دسترسی داشته و محصولات آنها را با معرفی فرهنگ و سنتهای خاص خریداری کنند. ازآنجاییکه بیشتر مراکز خرید در دبی برندهای مطرح جهان را درون خود جای دادهاند این مرکز خرید هم از این قاعده مستثنا نیست و 650 مغازه و تعداد بسیار زیادی خردهفروشی از برندهای برتری مثل سفورا، دایسو، زارا، پوما و فلایینگ دایسر دارد. این آکواریوم در حقیقت تونلی ۴۸ متری است که با واردشدن به آن، خود را در دنیای زیر دریا و در میان انواع ماهیهای بزرگ و کوچک، کوسه و دلفینهای شاد خواهید یافت. مهم است بدانیم که خردهفروشان همیشه در تلاش برای حفظ فاصلهای مطمئن بین کالاهایی هستند که خودشان میفروشند و کالاهایی که در اوتلتها با قیمت پایینتر فروخته میشود؛ در حالی که هر دو یک محصول را ارائه میدهند. این نوع اوتلت ها در واقع مانند یک فروشگاه هستند. نوع دوم «اوتلت مال» یا «اوتلت استور» (Outlet Mall/Store) است.

در تزئین این برج از 30 نوع سنگ مرمر استفاده شده است که توسط میشل آنجلو Michelangelo در شاهکارهایش به کار می رود. همانطور که اشاره کردیم، بیشترین درصد از اجناس فروشگاه های زیبای این مرکز خرید را اجناسی تشکیل داده اند که قبلا در فروشگاه های دیگر به فروش نرفته اند و در حال حاضر دارای تخفیف خرید هستند. این برج در ابتدا نمادی از دبی بود و تمام دنیا دبی را با برجالعرب شناختند، اما در حال حاضر بخش عمده این شهرت را به هلی پد آن مدیون هستند. برای آن دسته از گردشگرانی که به دنبال صرف غذاهای سنتی عربی هستند، رستوران آل ایوان هتل برج العرب می تواند بهترین انتخاب لقب بگیرد. در مرکز خرید سیتی لند بیش از ۴۵۰ فروشگاه، یک آمفی تئاتر و ۷۵ رستوران و سینما و غیره وجود دارد. دبی اوت لت مال در جاده العین دبی قرار گرفته است و شامل مرکز خرید، هتل و یک مرکز تفریحی می باشد. پارک آبی لاگونا در دبی یکی از جدیدترین پارکهای آبی شهر است و در هتل لامر واقع شده است. امروزه در بیشتر شهرهای توریستی جهان پارک های آبی از تفریحات رایج هستند و دبی نیز از این امر مستثنی نبوده و دارای چندین پارک آبی بزرگ همراه با بخش های متنوع می باشد که پارک آتلانتیس یا آکواونچر یکی از آن هاست که برای تمام رده های سنی مناسب بوده و طیف وسیعی از امکانات تفریحی را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد . وصف مرکز خرید گالریا در ایتالیا با آن سقف شیشهای جذاب را شنیدهاید و دوست دارید در یکی از لوکسترین و معروفترین مراکز خرید دنیا که زیباییش با مرکز خرید گالریا رقابت میکند، قدم بزنید؟ مرکز خرید مرکاتو دقیقا همان جایی است که شبیه به گالریای ایتالیا ساخته شده است، پس بیدلیل نیست که میگوییم، دبی شهر «هزار و یک شهر» است.

طراحی داخلی این بازار، از شهر سن جیمینیانو در توسکانی ایتالیا ایده گرفته شده. برخی از تفریحات هیجان انگیز دبی ممکن است برای افرادی که آمادگی جسمی و سن و سال مناسبی ندارند، لذتبخش نباشد؛ اما بازیهای سبک تیراندازی با لیزرتگ یک فضای کاملا رقابتی، لذتبخش و صد البته امن دارد که در فضایی سرپوشیده انجام میشود. Bollywood Parks Dubai کاملا به صنعت فیلم سازی هند اختصاص یافته و با اجراهای زنده، رقص های گروهی و رایدهای سینمایی، حال و هوای فیلم های محبوب و نام آشنای هندی را بازسازی می کند. این مایع باعث می شود شما نتوانید خودتان را ثابت نگهدارید سپس با سرعت بسیار بالایی در داخل سرسره به سمت پایین سرازیر می شوید. این امکانات باعث شده اند تا تمامی افراد لحظات خوبی از حضور در این مرکز سپری کنند. علاوه بر این شما هر وقت بخواهید می توانید در استراحتگاه های این مجموعه با خیال راحت استراحت کنید و یا در رودخانه آرام بر روی تیوپ هایی دراز کشیده و اوقاتی از روز را در آرامش سپری کنید. اوت لت نامی است که بر همین مراکز خرید اطلاق می شود و شما می توانید خرید اقتصادی را در این مراکز تجربه کنید. در هنگام سفر به دبی اگر قصد تجربه این تفریح را کردید می توانید سری به شرکت های مدرسه کایت سرفینگ دبی، کایت ان سرف و شرکت دو کایت بزنید. مرکز خرید امارات بعد از بازسازی بزرگ در سال 2015، بیش از 700 فروشگاه برتر مد، سبک زندگی، ورزش، الکترونیک، دکور خانه و غیره را در خود جای داده که مهمترین آنهاHarvey Nichols, Apple Store, Borders, Tanagra, Dean & Deluca, Texas de Brazil, the Cheesecake Factory هستند. اشاره کردیم که بیشترین جاهای دیدنی در اطراف اوت لت مال دبی مربوط به مراکز خرید شیک و معروف این شهر هستند؛ مرکز خرید Happy place، فروشگاه پوشاک The Deal outlet و چندین فروشگاه کفش و کیف ورزشی در نزدیکی اوت لت دبی واقع شده اند.

برای دسترسی به این مرکز خرید می توانید از سرویس های رایگان اتوبوس از هتل های اطراف و نقاط مختلف شهر استفاده نمایید. اگر دنبال طولانیترین زیپلاین دنیا میگردید، کافیست از شهر دبی خارج شوید و به کوههای اطراف آن بروید. این هرم شیشه ای به گونه ای طراحی شده است که می تواند نظر هر مسافری را به سمت خود بکشد. این مرکز خرید با 1200 مارک معتبر دنیا در 240 فروشگاه عاشقان لباس را مجذوب خود کرده است. به طور مثال ایران نیز بخشی در این بازار را به خود اختصاص داده است. نیز در این دهکده جهانی دبی بخش خاص خود را دارند. برای خرید اجناس دکوری و لوازم خانگی هم به سراغ فروشگاه های آرت گالری نیتیو و فروشگاه تچیبو بروید که از برندهای مختلف دنیا محصولات خود را با تخفیف زیاد به فروش می رسانند. شما می توانید در مورد جنبه های عمیق تر دبی در بسیاری از موزه ها و گالری های آن اطلاعات کسب کنید. پیش از پرداخت پول، از کیفیت و قیمت جنس مورد نظر مطمئن باشید. اگر شما از هر دو مدل فروشگاه خرید کرده باشید، میدانید که هم اوتلتها و هم فروشگاههای خردهفروشی، اجناس یکسانی را میفروشند؛ اما این اجناس در کیفیت ممکن است کمی با یکدیگر تفاوت دارند.

در این مکان بهترین لوازم لوکس و مدرن با ارزان ترین قیمت ها در معرض دید مشتریان قرار داده شدن تا بتوانند مناسب ترین آن ها را انتخاب کنن. علاوه بر اپتیموم اوتلت استانبول، در ازمیر هم که شهر مهم و تجاری ترکیه محسوب میشود، اوتلتهایی وجود دارند که شما میتوانید در آنها پوشاک، جواهرات، کفش و عطر را با قیمتهای مناسب پیدا کنید. در این مرکز خرید، کشورهای مختلفی حضور داشته و بخش مخصوص به خود را دارند. در این حالت چون هزینه نگهداری کالاهای قبلی بیشتر از سود فروش آنهاست، فروشگاه های مطرح دنیا آنها را به شعبه های فرعی خود منتقل کرده و با تخفیف زیاد به فروش می رسانند. شما می توانید این پارچه های دوخته نشده را خریداری کنید و لباس خود را از ابتدا طراحی کنید. در اینجا ۲۴۰ فروشگاه و غرفه وجود داشته که در اکثر مواقع تخفیفهای رویایی روی اجناس خود دارند. از معماری باستانی سنتی و فضای شاد و دلنشین این بازار که بگذریم، به تنوع پارچهها در فروشگاههای آن میرسیم. اینجا میتوانید در بزرگترین مرکز خرید جهان یا لوکسترین بوتیکها و برندهای مطرح دنیا خرید کنید یا سری به بازار جادویی ابن بطوطه بزنید و در بهترین هتلهای جهان اقامت داشته باشید. هند، ایران، چین، مصر، آندلس (یونان و ترکیه امروز)، مصر و تونس بروید و در دل تاریخ قدم بزنید و در نهایت با شگفتی و خریدهای بینظیر از مرکز خرید ابن بطوطه خارج شوید. از طرفی ایستگاه اتوبوس المنهاد ۲ فاصله بسیار کمی با اوت لت مال زیبا دارد، اتوبوس های شماره ۶۶ و ۶۷ که در این ایستگاه توقف می کنند، معمولا از منطقه بر دبی مسافر می گیرند.

در طول سالها، دهکده جهانی دبی تکامل و گسترش یافت. شاید برخی فکر کنند که اوتلتها با رونق بازار و گسترش کالاهای چینی به وجود آمدهاند؛ اما فروشگاههای اوتلت تاریخچهی مخصوص خود را در آمریکا دارند و از چین شروع نشدهاند. اگر میخواهید به سراغ یک مرکز خرید در دبی بروید که ضمن داشتن فروشگاههای زیاد و برندهای مختلف، قیمتهای مناسبتری داشته باشد، اوت لت مال دبی را توصیه میکنیم. این سوئیت 101 متر مربع و دارای اتاق نشیمن و یک اتاق خواب است که با رنگهای آرامشبخش دکور شده است. فضای این هتل با فرهنگ عربی مدرن عجین شده و میهمانان را متحیر میکند.کوچکترین اتاق این هتل 169 متر و بزرگترین آن 780 متر مربع می باشد.امکانات فوق العاده ای مانند دیوارهای شیشه ای با چشم انداز پاناروما ازخلیج فارس، اینترنت رایگان، یک آی پد، یک آی مک، تلوزیون اچ دی با صفحه بزرگ، تهویه هوای مناسب، فضای بزرگ نشیمن با مبلمان زیبا، چای ساز، سیستم پخش، قهوه ساز، جکوزی، گاو صندوق، کمد، میز آرایش، میز کار، حمام و وان اختصاصی درهر یک این اتاق ها برای رفاه میهمانان درنظر گرفته شده است. پس بد نیست پیش از سفر با معروف ترین مراکز خرید دبی و فصل حراجی برای خرید در این مطلب آشنا شوید و پس از آن از صفحه پکیج تورهای خارجی علاءالدین تراول، تور دبی را انتخاب کنید یا سفری شخصی را برنامهریزی کنید. در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با موزه آینده دبی آشنا خواهیم کرد. از معروف ترین جاذبه های گردشگری دبی می توان به آکواریوم لاست چمبرز اشاره کرد که بسیاری از توریستها و مسافران در طول سال از آن دیدن می کنند. اگر بخواید از تمام جاذبه های این جزیره به طور کامل بازدید کنید، باید حداقل 2 روز کامل بهش اختصاص بدید! همچنین در این پارک فضایی برای آموزش شنا و اصول امنیتی به کودکان آماده کردهاند.

همچنین می توانید از تاکسی و آبرا (تاکسی های آبی) استفاده کنید. در مجموعه آکواریوم دبی یک باغ وحش زیر آب هم ساخته شده که تعدادی از موجودات دریایی و آبی در آن وجود دارند. در این نوع فروشگاههای اوتلت، کالاهایی از برندهای مختلف دارند و اجناس با یک تخفیف جزئی به فروش میروند. در مرکز خرید ابن بطوطه میتوانید به ۶ کشور در کنار خرید کردن سفر کنید. البته این محل فقط برای پیک نیک کردن زوج های جوان نیست و خانواده ها و حتی گروه های دوستانه هم برای پیک نیک به آن مراجعه می کنند. قبل از سفر اژانس خیلی به ما گفت از ایران تهیه نکنید و بلیط ها درست نیست یا قیمت ها ولی ما تهیه کردیم و الان واقعا خوشحال هستیم که بلیط ها رو تهیه کردیم مخصوصا از نظر اینکه برای ما رزرو شده بود چون همون روز کروز هم هتلی های ما هم میخواستن بیان ولی کشتی پر شده بود ظرفیت نداشت. مال امارات، لوکس ترین و جذاب ترین مراکز خرید دبی به حساب میاد که در فروشگاه های آن شیک ترین و زیبا ترین اجناس و محصولات رو برای فروش عرضه می کنن. علاوه بر پاساژها و بازارهای مدرن و مجلل، بازارها و سوق های محلی و سنتی هم فعالیت می کنن که بسیاری از آن ها به سالیان دور و به زمانی متعلق هستن که این شهر شهری کوچک و کویری با آب و هوایی شرجی و بسیار گرم در گوشه ای از خاورمیانه به حساب می آمد. مراکز خرید دبی انقدر متنوع و فراوان هستن که، تقریبا در هر نقطه از شهر یکی از این مراکز را می توان دید. لوازم برقی و خانگی، تجهیزات اداری و صوتی، مبلمان، اسباب بازی، پوشاک و کیف و کفش مهمترین محصولاتی هستن که، در فروشگاه های این مرکز به فروش میرسن. همچون پارک ملی مشرف در این مجموعه نیز امکانات مختلف رفاهی و تفریحی برای تمام گردشگران در رده های سنی گوناگون مختص شده و شما می توانید با انتخاب یک مکان درست و ایده آل از چشم اندازی شگرف نسبت به برج العرب برخوردار شوید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.