شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

آنچه می توانید از تایگر وودز در مورد بازار پارچه دبی بیاموزید

۶۰۳ بازديد

 

بسیاری به این سه روز، فستیوال بمب حراجی میگویند. شما میتوانید با تور خارجی یوتوپین به دیدار این فستیوال ها بروید. یکی از این موزه ها درون قلعه الفحیدی است. آبشار دبی مال که یکی از معروفترین چیزهایی است که در این مرکز خرید قرار گرفته، با ارتفاع ۲۴ متر، یکی از بهترین سوژههای عکاسی در دبی مال است. برای کسانی که تمایل دارند سفری ارزان داشته باشند می تواند یکی از بهترین منطقه های دبی برای رزرو هتل باشد. که در صورت تمایل به دریافت مشاوره از طریق پر کردن فرم زیر میتونیم به بهترین شکل راهنماییتون کنیم. با بودن در این مجموعه می توانید از رستوران ها و کافه های اطراف آن و همچنین هتل شرایتون نیز در صورت تمایل استفاده نمایید. جهان خارق العاده زیر آب را می توانید با مراجعه به آکواریوم دبی مشاهده نمایید و زبان به تحسین بگشایید. در صورتی که می خواهید هیجان بازی های پارک آبی یاس ابوظبی را تجربه کنید، بخش شاهین، ظبی و بخش بندیت برترین گزینه ها برای شما هستند. این پارک سرسره معروفی دارد که شما را از تونلی از میان کوسهها عبور میدهد و هجوم آدرنالین و احساس هیجان را تجربه خواهید کرد. بازار ادویه یک فروشگاه قدیمی در دبی است که گاهی آن را بازار قدیمی هم می نامند. اگر به دنبال فروشگاه هستید، می توانید به مرکز خرید Soos on sea بروید که در آن پوشاک برند به فروش می رسند.

در این محل انواع برند های پوشاک معروف و همچنین لوازم برقی، محصولات محلی مانند ابریشم، کشمیر و فرشهای شرقی وجود دارد و یک سالن با 33 فروشگاه به جواهر آلات اختصاص داده شده است. با بازدید از شهربازی اسپارکیز می توانید بازی و هیجان را در کنار خانواده احساس کنید، ترن های هیجان انگیز و چرخ و فلک های موزیکال از برترین وسایل بازی این مرکز هستند، همچنین وجود سینماهای چند بعدی و سالن های بولینگ هم باعث شده که محیط اسپارکیز خانوادگی تر و دوستانه تر شود. هتل العرب دبی را چه کسی طراحی کرد؟ امروز همه گردشگران از این منطقه به اسم جمیرا یاد می کنند و وجود برج العرب هم باعث شده تا بیش از پیش به شهرت آن افزوده شود. شاید تعجب کنید ولی یکی از دلایل سفر برخی گردشگران به دبی خرید طلا از دبی می باشد. مسجد جمیرا یک مسجد تاریخی نیست و تاریخ ساخت آن به چهل سال پیش برمیگردد ولی با داشتن یک معماری به سبک سوریهای و مصری، به یکی از دیدنیترین نقاط دبی به شمار میآید. گالری نویز خاکستری: پیوند رنگ خاکستری و هنر را به سبک آسیایی و اروپایی به نمایش میگذارد. شاید این پارک از بزرگترین پارکهای آبی نباشد، اما اگر بخواهید با خانوادهی خود یک پارک آبی را برای رفتن انتخاب کنید میتواند از بهترین گزینه ها باشد؛ چون طراحی آن به گونه ای است که سرگرمی هایی برای تمام اعضای یک خانواده در آن نظر گرفته شده است. آنتالیا: یک شهر ساحلی است و بهترین زمان سفر به آنجا در فصل تابستان است اکثر مسافران تور آنتالیا از اردیبهشت شروع به رزرو تورهای آنتالیا خود می کنند که بهترین ماه سفر به آنتالیا است. اما بهترین زمان برای سفر به استانبول، فصل بهار و پاییز است که علاوه بر سفر ارزان، می توانید تخفیف های زیادی نیز پیدا کنید.

استانبول: که در حاشیه دریای سیاه قرار دارد، آب و هوای چهار فصل در طول سال دارد و هر زمان که به این شهر تاریخی و زیبا سفر کردید، می توانید از بودن در آنجا لذت ببرید. 5 کیلومتری آب های دبی جزیره ی شگفت انگیز نخل توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها را به خود جلب کرده است. پارک آبی دریم لند، نه تنها یکی از برترین پارک آبی های دبی، بلکه یکی از برترین پارک آبی های خاورمیانه است و در بین پارک های آبی آسیا هم جایگاه ویژه ای را از آن خود نموده است. پارک آبی واندر لند دارای ۲۵۰ هزار متر مربع مساحت است که به واسطه ی این مساحت جزو وسیع ترین پارک های آبی دبی محسوب می گردد. قلعه الفهیدی یکی از جذابترین جاذبههای دبی است که روزانه به طور میانگین حدود دو هزار گردشگر از آن بازدید میکنند. در دریاچه برج خلیفه، یکی دیگر از جاذبههای دبی قرار دارد که مانند بقیه جاهای دیدنی دبی، رکوردهای زیادی را به خود اختصاص داده است. که شما می توانید یک سوغات تمام عیار دبی را تهیه کنید. حتما تا کنون نام جزایر مصنوعی دبی را شنیده اید و یا با آن ها آشنایی دارید. افراد زیادی در دنیا وجود دارند که هر روز صبح با خوردن قهوه، روزشان را شروع میکنند و از علاقهمندان و طرفداران پروپاقرص قهوه هستند. در دبی مال سینما ریل از دیگر زیباهایی است که وجود دارد و دلیلی می شود تا افراد که قصد خرید ندارند را هم به سمت خود جذب کند.

در صورت علاقه به گل و گیاه، هرگز دیدن این باغ را از دست ندهید. پارک آبی دریم لند برای گردشگرانی که به تفریحات آبی علاقه زیادی دارند، تفریحات دیگری را نیز در نظر گرفته است. فقط با پرداخت ۵ درهم وارد یکی از این پارکها شوید و خانوادههایی با ملیتهای مختلف فلیپینی، پاکستانی، هندی، اماراتی، عربی و اروپایی را ببینید که در کنار هم کباب درست میکنند و با توپ بازی میکنند. بهترین ساعت هم برای بازدید از قاب دبی، هنگام غروب خورشید است. بنابراین اگر قصد دارید به این قسمت شهر سر بزنید، بهترین برنامهریزی آن است که از هر دوی آنها بازدید کنید. درواقع، تفریحات دبی که روی خط ساحلی این شهر قرار دارد شامل سواحل شنی زیبا، پارکهای آبی هیجانانگیز، و جزایر مصنوعی لوکس میشود. برج العرب در جزیره مصنوعی است؟ این برج در یک جزیره مصنوعی واقع شده است. در دبی مال یک آکواریوم جذاب هم جا خوش کرده است. در هر حال، باید گفت که دبی مال به عنوان یکی از پربازدیدترین و پرطرفدارترین مراکز تجاری جهان، درآمد بسیار زیادی دارد و تخمین زده میشود که در سالهای اخیر، درآمد این مجتمع تجاری به میلیاردها دلار میرسد. در سالهای گذشته، وقتی هنوز امارات متحده عربی، منابع ارزشمندی که در دبی وجود داشت را کشف نکرده بودند، مردم این منطقه با ماهیگیری و کشتیرانی و تجارت امرار معاش میکردند. در نگاه اول معماری کاملا سنتی و جذاب این خانه با طاقهای گنبدی و ستونهای بلند آن، نظر شما را حسابی به خود جلب میکند.

شاید این موضوع خیلی ساده به نظر برسد و خیلیها در هنگام خرید آن را تجربه کردهباشند، اما مسلماً با دانستن چم و خم بازار و آشنایی با خوی فروشندگان عربی، این کار برای شما راحتتر خواهد شد. تنها دو مدرسه شیعی بزرگ به نام «مدرسه امام صادق†» در منطقه «السوقالکبیر» و دیگری در منطقه «القوز» مخصوص شیعیان تأسیس شده که کودکان شیعی را با مذهب تشیع آشنا میسازند. کودکان زیر 4 سال، میتوانند بدون پرداخت هزینه از موزه آینده دبی بازدید کنند. اما ترمینال سوم فرودگاه دبی که جدیدترین و مدرنترین ساختمان آن است و از نظر مساحت دومین سازه در جهان میباشد. در ماههای نوامبر تا مارس که ماههای زمستانی در این شهر است، هوا مطلوبتر میشود، اما رطوبت همچنان بالاست؛ اما از آنجایی که سواحل دبی و آفتاب و دریا دلیل اصلی سفر بسیاری از گردشگران به این شهر است، دما و رطوبت بالای بهار و تابستان مانع ورود گردشگران به این شهر نمیشود. ورود کودکان زیر سه سال به قاب دبی رایگان است و نیاز به خرید هیچ بلیطی نیست. حمزه کرمی همچنین می افزاید: تخلفی که تابحال درباره آن کسی ورود نکرده، خرید آبگرمکن های خورشیدی و نصب در روستا های خراسان شمالی و جنوبی و استانهای محروم مانند کهکیلویه بود. در ادامه، ضمن تماشای فیلم افتتاح چرخ و فلک دبی به حقایق و ویژگیهای منحصربهفرد آن نیز توجه کنید. تشکیل شده است. ساعت کاری پارک آبی آتلانتیس تمام روزهای هفته بجز یکشنبهها از 10 صبح تا 18:45 غروب است و قیمت بلیط آن برای افراد با قد بالای 120 سانتی متر 299 و برای افراد با قد زیر 120 سانتی متر 249 درهم امارات میباشد، هزینهی ملزومات داخل پارک آبی مانند کمد لباس، باید جداگانه پرداخت شود، ضمن اینکه بلیط این پارک آبی برای افراد در روز تولدشان رایگان خواهد بود. همانطور که اغلب افراد میدانند سواحل دبی شگفتانگیز و دارای امکانات گوناگون است.

مرکز خرید مرکاتو کجاست - شهر دبی، کشور امارات متحده عربی ... اگر به دبی سفر کردید، یک منطقه گردشگری امن در کنار یکی از نهرهای خلیج فارس در یک حال و هوای سنتی را از دست ندهید. میخواهید تفریحات دبی را در هیجانانگیزترین حالت ممکن تجربه کنید؟ نام دیگر بازار پارچه دبی، بازار بور دبی است. این برنامه یک شاهکار خواهد بود که توسط یک کارگردان معروف برنامه های زنده و تئاتر با نام فرانکو دراگون کارگردانی می شود. مرکز خرید دراگون مارت ۲ را میتوان لوکسترین و بزرگترین عمده فروشی دبی دانست که قیمت کالاهای مختلف در آن بسیار مناسب و ارزان است. اکثر سرسرهها به بچههای کوچک این امکان را میدهد تا بهصورت گروهی با هم سر بخورند یا با یکدیگر مسابقه دهند. پارک اَونچر در پارک مشرف دبی چالشهای مختلفی را ارائه میدهد که در پنج سطح دشواری قرار دارند. موزه توهمات شامل اتاقهای سه بعدی و خطای دید و ۶۰ هولوگرام است و ذهنتان را طوری فریب میدهد که انگار در رویا هستید. همچنین شما می توانید اجناس مارک دار را هم در این خیابان خریداری کنید و برای خرید سوغاتی هم مناسب است. یک مسیر پیاده روی هم برای گردشگران و علاقهمندان در نظر گرفته شده که میتوانید در فاصله ۹ متری این آبنمای موزیکال بایستید و از آن بازدید کنید. گردشگران زیادی از کشورهای متفاوتی از سرتاسر جهان به این مرکز خرید میآیند. با توجه به حجم بالای صادرات ایران به کشورهای عراق، افغانستان و سایر کشورهای همسایه شمالی و جنوبی کشور عزیزمان، در طول ۷ سال گذشته تمرکز خود را روی این بازارهای هدف خارجی گذاشته ایم؛ از این جهت با عنایت و لطف پروردگار متعال توانسته ایم در عراق و ازبکستان دفتر دائم داشته باشیم و در ۱۲ کشور دیگر در قالب همکاری مشترک با شرکای تجاری خود همکاری می کنیم. اگر از هتل خارج شوید، خود را در چند قدمی ساحل خلیج فارس مییابید.

این خیابان هم قدمت زیادی دارد و با رفتن به آن می توانید به خلیج فارس هم برسید و در سمت دیگر خور دبی قرار دارد. با این حال علاوه بر مسیر زمینی از مسیر هوایی برای رفتن به این برج می توان استفاده کرد. بازدید برای کودکان زیر ۶ سال رایگان است. این ساحل ۲۴ ساعته باز است و از سواحل رایگان دبی است؛ برای همین محبوبیت ویژهای بین مهاجران غربی دارد. است. در برخی از ایام سال مانند کریسمس در هتل سوفیتل برنامه های ویژهای برگزار میشود. این آسانسور در هر ثانیه، ۱۰ متر جا به جا میشود. علاقه به ورزش و تفریحات آبی در دبی از اولویت های مسافرها است و تعدادی نیز کنار ورزش های آبی دوست دارند تاریخ گردی نیز داشته باشند. از طریق این خیابان می توان به خیابان شیخ زاید دبی رسید و منطقه السطوه دبی هم به آن نزدیک است. در این مجموعه کافی شاپ هم وجود دارد که شما برای خستگی درکردن میتوانید به آنجا بروید. بادگیرهایی هم در کنار خانه ها نصب شده که از قدیم الایام برای خنک کردن ساختمان ها استفاده می کرده اند. بادگیرهای زیبای آن هم درست مانند بقیه بادگیرهای خانههای مناطق کویری به طرز زیبایی بر روی سقف آن ساخته شده است. همه ی اینها روی هم باشگاه گلف امارات را به یکی از معروف ترین دیدنی های دبی تبدیل کرده. این راه طولانی 516 کیلومتر است و اگر از پیاده روی و کوهنوردی لذت می برد تور آنتالیا خود را برای کمپینگ برنامه ریزی کنید. برای همین آن را در لیست جاذبه های دبی قرار دادیم. طراحی بی نظیر این ساحل با فضایی هنری و متفاوت، بهترین شرایط برای استراحتی دور از شلوغی های شهری را فراهم می کند. در نهایت برای اینکه لیست کاملی از بهترین مراکز خرید دبی داشته باشیم، باید حتما نام مرکز خرید دبی مال را نیز ذکر کنیم.

برای افرادی که برای اولین بار به دنبال سفر خارجی نزدیک به آسیا هستند استانبول یا آنتالیا و دبی یکی از گزینه های آنهاست و قبل از هر چیز به دنبال اطلاعات کامل برای انتخاب بهترین ها هستند. در این راهنما تعدادی از بهترین هتل های دبی را برای شما معرفی کردیم. چون بزرگترین شکلات فروشی دنیا در این مرکز خرید وجود دارد و انواع و اقسام شکلاتهایی که در دنیا مانند آن را ندیدید، در اینجا پیدا میشود. همه میدانیم که برج خلیفه بلندترین ساختمان دنیا است و بههمین دلیل شهرت جهانی دارد؛ اما رکوردهای آن فقط به تعداد طبقاتش محدود نیست، بلکه سریعترین آسانسور شیشهای جهان هم در برج خلیفه است که در هر ثانیه 10 متر جابهجا میشود. شهرت جهانی برج خلیفه در دنیا به این دلیل است که این برج، بلندترین ساختمان دنیاست به طوری که حتی با فاصله ۹۵ کیلومتر از آن هم، باز هم از همه جای شهر دیده میشود. حتی اگر هوس قهوه کردید و دلتان میخواهد مزه قهوه عربی را بچشید، میتوانید به کافهای که در این موزه وجود دارد مراجعه کنید و یکی از با کیفیت ترین قهوه عربیهای زندگیتان را در آناجا میل کنید. اگر قصد خرید تور دبیو بازدید از این اسکلهی تماشایی را دارید، در ادامهی این مطلب با بیسان همراه باشید. اگر علاقه به دوچرخه سواری دارید، می توانید به این خیابان بروید. پس اگر از آن دسته از گردشگرانی هستید که به فرهنگ و تمدن و تاریخ کشورها علاقه دارید، موزه اتحاد دبی جاذبهای است که حتما در سفرتان به این شهر باید از آن بازدید کنید. اولین نشانه های شهر سازی در دبی به سال ۱۷۹۹میلادی بر میگردد. دبی: به دلیل قرار گرفتن در منطقه گرمسیری در اکثر ماه های سال هوای گرم و مرطوب دارد. قسمت بزرگی از آکواریوم در بخش عمومی دبی مال قرار گرفته که تماشای آن بدون تهیهی بلیت امکانپذیر است.

حتی برندهای شخصی مثل تیلوسوئیفت و بیانسه و کیم کارداشیان نیز محصولات خود را در دبی مال عرضه کردند. جلسات مزه در موزه برای دوستداران قهوه بهترین است و نباید آنها را از دست بدهید. منطقه الفحیدی از نظر قیمت مناسب هتل بهترین منطقه برای رزرو هتل دبی نیز به حساب می آید که هزینه های هتل نیز آنچنان قیمت بالایی ندارند. عده ای تفریح های لوکس و گران قیمت را در سفر می پسندند و عده ای نیز جاذبه های تاریخی ، مشاهده گری نزدیک از زندگی مردم یک منطقه هدف سفرشان است. به همین دلیل اگر بخواهید در سفر به این شهر در یکی از بهترین مناطق دبی اقامت داشته باشید، بهتر است با شناخت کافی به این شهر سفر کنید، با مجله گردشگری فلای تودی همراه شوید تا بهترین منطقه برای اقامت در دبی را به شما معرفی کنیم. بهترین منطقه برای رزرو هتل دبی محله الصفوح دبی است. بهترین منطقه برای رزرو هتل در دبی براساس دو معیار امکانات بالا و ارزان بودن است. تفریحات آبی که در سواحل این شهر، برای گردشگران و مسافرین در نظر گرفته شدهاند، از بهترین تفریحات دبی محسوب میشوند. برای مثال یکی از خیابان ها برای گردشگران غربی است و در خیابانی دیگر جوان های ثروتمند دورهم جمع می شوند.

قرار گرفته است که منظره زیبایی برای گردشگران بوجود آورده است. لازم به ذکر است که ، حتی اگر شما تصمیم به خرید کردن هم نداشته باشید تماشای این مکان میتواند برای شما بسیار شگفت انگیز باشد. در این مطلب ما جاذبههای دبی را همراه با آدرس دقیقشان آوردیم تا شما حتی اگر یک سفر کوتاه به دبی داشتید هم، مهمترینشان را از دست ندهید. جذابترین قسمت سیاره سبز، مرکز این جاذبه است که یک درخت بلند با ارتفاع ۲۵ متر با آبشارهای کنار آن توریستها را محو تماشای خود میکند. این شهر وسعت کمی دارد ولی با همین وسعت کم، ۴۰۰ رکورد گینس را برای خود به ثبت رسانده است و از نظر گردشگری پر از تنوع در جاهای دیدنی و جاذبهها است. قلعه فحیدی، بناهای قدیمی این منطقه شما را با گذشته دبی تا حدودی آشنا می کند. جالب است که بدانید بیشتر خیابان های دبی کاربردهای خود را دارند. در ادامه تعدادی از مراکز خرید دبی و ویژگی های آنها را معرفی میکنیم. از ویژگی های خوب این هتل می توان به موضوع اشاره کرد که مراکز خرید زیادی در کنار این هتل قرار دارند. از ویژگی های این منطقه می توان به پارک های آبی و برج های بلندبالای آن اشاره کرد. جذابیت این پارک آبی به وجد وسایل بازی و امکانات تفریحی بسیار متنوع در آن است. همچنین با وجود اینکه اسلام دین رسمی این شهر شناخته می شود، زنان و مردان و هم ساکنان و هم مهاجرت کنندگان به این کشور در نوع پوشش و لباس خود آزاد هستند و می توانند به طور آزادانه در مورد پوشش لباس خود تصمیم گیری کنند.در کنار مساجد دبی کلیسا هایی برای عبادت مسیحیان وجود دارد، زمان دقیق اذان به اطلاع کسبه از طریق مناره های مسجد در مساجد دبی می رسد، این کار باعث خواهد شد تا افراد به موقع و به اصطلاح نماز خود را در اول وقت بخوانند!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.