چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

لوکوتور تیزر

۸۳۰ بازديد


یکی از بهترین و موثرترین روش های بازاریابی تجاری، تبلیغات تیزر می باشد. در واقع مقدمه یک متن کوتاه و جالب است که با هدف جذب کاربر به موضوع تبلیغ خوانده می شود. صدای گوینده در تیزر یکی از عناصر مهم و تاثیرگذار در تیزر تبلیغاتی است. باید توجه داشته باشید که بین تیزر بی صدا و پر سر و صدا تفاوت زیادی وجود دارد، به علاوه تیزر با صدای کسل کننده و خنثی نمی تواند با صدای تیزر جذاب بینندگان را تحت تاثیر قرار دهد. .

مسئولیت های تیزر گوینده

پخش کنندگان تیزر تبلیغاتی وظیفه دارند با صدا و لحن خود توجه مخاطب را به محصول یا تجارت جلب کنند. یکی از ویژگی های گوینده تیزر تبلیغاتی این است که گوینده باید چیزهایی را باور کند. گویندگان باید توانایی خواندن تیزر در سبک های مختلف را داشته باشند.

گوینده چای های تبلیغاتی

خلاقیت

یک سخنران مقدماتی، بیان، نحو زبان و غیره. او باید بتواند به کمک خلاقیت خود مخاطب را جذب کند.

در همان لحظات اول تاثیر بگذارید

چند ثانیه اول هر ویدیو مهم ترین قسمت است، ناشر می تواند در 4 ثانیه اول با تیزر مخاطب را همراهی کند، این ارتباط مخاطب را به سمت برند و شرکت تبلیغاتی می کشاند.

مخاطب را کنجکاو کنید

یکی از استراتژی های بازاریابی شیراحمدی  کنجکاو کردن مخاطب است، تبلیغ کننده تیزر باید بتواند مخاطب را به هیجان بیاورد تا مخاطب تا پایان تبلیغ در کنار مخاطب بماند و برند را بکشد.

ارتباط

فن بیان استفاده صحیح از کلمات و اصطلاحات برای رساندن معنا به مخاطب است. این کلمات برای تشکیل کلمات ساخته شده اند و کاملاً به نحوه بیان آنها وابسته هستند. به عبارت دیگر هنر صحبت کردن یعنی در هر زمان و مکان درست صحبت کنید تا بتوانید ارتباط موثری با دیگران برقرار کنید.

بیانیه صحیح

یکی از مهم ترین ویژگی های یک گوینده توانایی آنها در تلفظ و تصحیح کلمات است.

لهجه استاندارد

لهجه گوینده تاثیر زیادی در کلام او دارد پس بهتر است گوینده لهجه نداشته باشد تا همه بفهمند گوینده چه می گوید.

انتقال عاطفی صحیح

یکی از توانایی های سفارش گویندگی تیزر تبلیغاتی زهرا شیراحمدی این است که احساسات و عواطف متن را به وضوح به مخاطب منتقل کند.

سخت

داشتن صدایی واضح و رسا به گوینده کمک می کند تا صدا ایجاد کند و مخاطب را با زیبایی صدای گوینده درگیر کند.

اطلاعات کلی

یک پخش کننده خوب باید همیشه به روز باشد و اطلاعات دقیقی در مورد اخبار، رویدادها، هنر و غیره ارائه دهد.

چرا تبلیغات تیزر ضروری است؟

روایت چیزی است که به ایجاد زیبایی و تأثیر محتوا در تریلرهای تبلیغاتی کمک می کند. روایت درست نه تنها اثربخشی تبلیغ شما را افزایش می دهد، بلکه به ویدیوهای شما نیز جان می بخشد و به شما در دستیابی به اهداف تبلیغاتی خود کمک می کند.

ما در شرکت پلاسینگ سال‌هاست که در این زمینه فعالیت می‌کنیم و تیزرها و موشن گرافیک‌های مختلفی را برای شرکت‌ها و برندها تولید کرده‌ایم که تاثیر بسزایی در جذب مخاطب به برندها دارد. برای مشاهده نمونه ها کلیک کنید

اطلاعات سفارش

آوردن یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در زمینه رپورتاژ و اعلام چای های تبلیغاتی، صدای مناسب برای عکس ها و فیلم های خود را با بهترین قیمت و کیفیت بالا در کمترین زمان ممکن به شما می دهد. با استفاده از Plasing Ad Teaser، کسب و کار خود را رشد دهید و مشتریان خود را افزایش دهید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.