شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

اردوی آموزشی نوروزی

۷۴۷ بازديد


نمیتونی تو خونه درس بخونی؟ چرا در هیچ جای دنیا کمپ کریسمس یا عید پاک ندارند و در ایران هر روز همین آهنگ را می نوازند؟! یکی از مشکلات آموزش و پرورش ما حفظ سنت هاست (عید نوروز و 13 بدر) از ساختار غربی استفاده کردیم و این شد که شد!! یعنی هرجای دنیا که تابستون تعطیله، ترم اول از اکتبر شروع میشه، بعد امتحانات، کریسمس و تعطیلات، بعد ترم دوم شروع میشه، با امتحانات و تعطیلات تابستانی! اما در ایران وسط ترم دوم که تازه آتش گرفته، حداقل 13 روز تعطیلات نوروزی داریم و همه چیز گره خورده است. برای همین مدت زیادی به این تعطیلات فکر می کردند که سایت نوروز پژوهی در واقع قدمت زیادی دارد و پیام آور مبارکی خواهد بود!! پس باید در مورد این عید ظاهراً 2 هفته ای، اما در واقع 4 هفته ای عید، کاری کرد...


این چند سال تجربه نشان داده که در کل امکان تحصیل در خانه وجود ندارد!

هرکی میخواست تو خونه درس بخونه اول با انگیزه و قوی بود ولی بعد از عید با روی پاک و پشیمون برمیگرده!!! پس مراقب باشید، شما یکی از آنها نیستید. بله، کسانی هستند که با برنامه ریزی دقیق و همیشه برنامه ریزی در یک اتاق سفید شده اند، اما به یاد داشته باشید که اگر شما هم از جمله کسانی هستید که از عملکرد خود تا کنون ناراضی بوده اید، از این فرصت طلایی برای آزمون و خطا استفاده نکنید. چون آزمایشی رایگان نیست !!!

ما معلمان سلامی معتقدیم اردوی نوروزی برای داوطلبانی مناسب است که شرایط لازم برای درس خواندن در منزل یا تعطیلات را ندارند و یا به دلیل کم کاری در ماه های گذشته و یا نارضایتی می خواهند به سفر خود ادامه دهند. عملکرد آنها بسیار مفید، زمانی که او یک تصمیم قوی و پایدار می گیرد.

به یاد داشته باشید که فکر کردن به هدفی که برای خود تعیین کرده اید به شما کمک می کند تا سختی های جاده را تحمل کنید، حتی اگر به معنای کنار گذاشتن تعطیلات سخاوتمندانه نوروز باشد.

تعطیلات نوروز فرصت طلایی بی نظیری برای دانش آموزان پیش دانشگاهی است تا بدون توجه به کلاس و مدرسه موضوعات را مرور و بازخوانی کنند. اگر داوطلبی متعهد به اجرای برنامه های یک مربی باتجربه باشد و دروس را در فصل تعطیلات خلاصه کند، می توان تضمین کرد که داوطلب یک پست عالی پس از تعطیلات خواهد داشت.

دوران طلایی تعطیلات واقعاً طلایی است برای داوطلبانی که از این دوره مفید و عالی برای بهبود دوره های خود، تقویت نقاط قوت و اصلاح کاستی های خود استفاده می کنند.

پرطرفدارترین اردوهای آموزشی و شاید مفیدترین آنها اردوهایی باشد که توسط گروه های تخصصی ویژه برنامه ریزی و اجرا می شود، بگذارید با بالاترین بازدهی و کمترین زمان ممکن یاد بگیرند، کلاس ها نیز برای حل مشکلات در نظر گرفته می شوند. در این سیستم به این ترتیب زمان و انرژی آنها به طور کامل مدیریت می شود تا به هدفی که برای آن اختصاص داده اند نزدیک شوند ...

اردوی کار نوروزی با استفاده از روش ها و راه حل های آزموده شده و قابل اعتماد افراد جدی و مصمم از رقبای خود با استفاده از این اردو پیشی می گیرند...

در تعطیلات تابستانی، از اواسط تا پایان ماه مارس، تعطیلات نوریز و غیره. به یاد داشته باشید که وقتی زیاد مطالعه نکنید، می توانید از دیگران پیشی بگیرید.


چرا اردوی تحصیلی نوروزی؟

شاید این روزها شما دانش آموز دوازدهم هستید و در آستانه امتحان 1402 هستید، این مباحث در حوزه ها و مقالات دانشگاهی بیش از سایرین جلب توجه می کند. موضوعاتی مانند: اردوی نوروزی، اردوی نوروزی دانشگاه تهران، اردوی تحصیلی نوروزی دانشگاه شهید بهشتی، اردوی تحصیلی نوروزی 1402 کلامچی، اردوی تحصیلی نوروزی 1402 کلامچی، اردوی تحصیلی نوروزی 1402 اصفهان، اردوی تحصیلی نوروزی 1402 گاج، و پیشنهادات متعدد و دیگر. موضوع ... اما به یاد داشته باشید که صبح و فردای بارداری امروز انتخاب شماست ... اردوی نوروزی اسد سلام سرشار از تجربه و دانش است که بزرگترین رویاهای شما را محقق می کند و بستگی به اراده و اراده شما دارد. عزم شما .. نوروز متفاوت است و پر از تلاشی که ما و شما یک عمر به یاد می آوریم...

ادامه نوشته: https://pourdastmalchi.net/services/conclusion/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.