چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

هتل برج امارات جمیرا

۹۰۰ بازديد

دبی که به عروس خاورمیانه معروف است یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال اخیر تغییرات زیادی را به خود دیده است. این تغییر باعث شده تا دبی سالانه پذیرای میلیون ها مسافر از سراسر جهان باشد.با بازدید از دبی ساختمان های خارق العاده ای مانند برج خلیفه، سواحل زیبا و صحراهای دست نخورده را خواهید دید که در هیچ جای دنیا نخواهید دید. نکته مهمی که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کنید یکی از مهم ترین نکاتی است که باید بدانید در ادامه سعی خواهیم کرد به تفصیل به آنها بپردازیم.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

آب و هوا یکی از نکات مهمی است که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کرد. این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و بارندگی سالانه بسیار کمی دارد. در نتیجه هوای این شهر گرم و خشک است و برای افرادی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند، این آب و هوا آزاردهنده است و رطوبت زیاد همیشه باعث تعریق می شود. در نتیجه هوا در اواسط بهار و تابستان بسیار گرم و غیرقابل تحمل است و میانگین دمای آن در حدود 48 درجه است.

بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا فوریه، از نوامبر تا پایان بهمن ماه است، دمای هوا در این ماه ها بین 20 تا 27 درجه سانتی گراد است و می توانید در سواحل زیبا و جذاب دبی شنا کنید.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

مدت زمان پرواز تهران به دبی چقدر است؟

نکته مهم دیگر قبل از پرواز به دبی دانستن مدت زمان پرواز است. پرواز تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.


بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد که رزرو آن ها یکی از نکات مهم قبل از سفر به دبی می باشد. این شهر مدرن تعدادی از محبوب ترین هتل های جهان را برای اقامت مسافران دارد که در زیر تعدادی از بهترین هتل های این شهر را معرفی می کنیم.


هتل برج امارات جمیرا

هتل جمیرا در فهرست هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران های عالی با ارائه غذاهای بین المللی می باشد. همچنین هتل جمیرا خدمات شاتل رایگان به دبی مال، مرکز شهر دبی و غیره ارائه می دهد.

آدرس: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات


هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق است که مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی این هتل و 15 دقیقه با فرودگاه دبی فاصله دارد. هتل رافلز دارای امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی غذای ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP می باشد.


آدرس: دبی، بر دبی، وفی مال، جاده شیخ رشید


هتل تاج دبی

هتل تاج یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است که در قلب شهر دیره واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق است که هر اتاق بهترین چشم انداز شهر را ارائه می دهد. هتل تاج دارای رستوران های متنوعی است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس: دبی، مرکز شهر برج خلیفه


هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا چشم اندازی بی نظیر به خلیج فارس دارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و از امکانات آن می توان به 9 رستوران با انواع غذاهای بین المللی اشاره کرد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی.


هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره شهر مدرن و منحصر به فرد دبی است که دارای 225 اتاق است و در 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی، 15 دقیقه رانندگی تا دبی مال و برج خلیفه و 30 دقیقه با دبی قرار دارد. با ماشین می توان به ساحل رسید. علاوه بر این، مسافران این هتل یک تجربه عالی از سفر به دبی را برای شما فراهم می کنند.

آدرس: دبی، قایق سواری و باشگاه گلف


هتل مینا سلام

هتل مینا السلام یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل دارای 292 اتاق با منظره دریا و ساحل است که تضاد جالب و بی نظیری را با آب در کویر دبی ارائه می دهد و اتاق های ویژه معلولان و سالمندان را در خود جای داده است.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


نتیجه

در این متن سعی شده قبل از سفر به دبی تمامی نکات مهم را برای تجربه یک سفر فراموش نشدنی توضیح دهیم. اگر در طول اقامت خود در دبی نیاز به خودرو داشتید می توانید از خدمات اجاره خودرو شرکت معتبر و خوشنام سعادت رنت استفاده کنید. استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.