سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

چرا نادیده گرفتن بهترین ردیاب خودرو باعث هزینه زمان و فروش خواهد شد

۵۱۰ بازديد

 

سلام. من اون ردیاب آهنربایی که قبلا داشتین خریدم زیاد از باطریش راضی نبودم وقتی این محصول اومد خریدمش و واقعا راضی بودم. من این ردیاب رو چند ماهی میشه که خریدم و بر خلاف نظر بعضی دوستان بسیار خوب و کار آمد هستش البته به شرطی که درست رو وسیلتون نصبش کنید. من ۱سال و نیمه رو ماشینمه خیای راضیم. منم قبل از نصبش دیدم بعضیا نوشتن باتری رو داغون میکنه یا چیزای دیگه. دیگه خیالم راحته از ماشین. من یکی برای خودم خریدم، دستگاه خوبی هست یه دونه دیگه برای برادرم سفارش دادم، علاوه بر افزایش ایمنی خودرو (در مورد سرقت) با نرم افزار هایی که داره خیلی سرگرم کننده است. پشتیبانی شون عالی بود و نرم افزار هم امکانات فوق العاده ای داشت و نکته مهم تر اینکه نیاز به تمدید اشتراک نرم افزار نیست. باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که قیمت ردیاب با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که دارد متفاوت است. درحالت کلی ردیاب های خوردویی برای کار کردن تنها نیاز به متصل کردن برق و بدنه دارند و با نصب آنها و جایگذاری سیم کارت و در نهایت روشن کردن دستگاه ،ردیاب شروع به کار میکند و با توجه به اینکه اغلب ردیاب ها از باتری داخلی پشتیبانی می کنند معمولا پس از شارژ تا ساعت ها بدون استفاده از برق خودرو نیز می توانند کار کنند. https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/

یعنی وقتی صاحت خودرو پیامک ارسالی از سوی ماشین را دریافت میکند خیلی راحت متوجه میشود که آیا درب باز شده و یا ضربه خورده و یا روشن شده است ! رشد بیش از حد سرقت در خودروها باعث شده است تا افراد بیش از هر موقعی به دنبال بهترین ردیاب خودرو باشند. هر یک از سیستمهای ردیاب خودرو، معایب و مزایای مختص به خود را دارد؛ اما تقریباً سیستم همه آنها به یک شکل عمل میکند. با این اوصاف با توجه به اینکه انتخاب جدیدترین ردیاب خوب که هم جدید باشه و هم کیفیت خوبی داشته باشه به راحتی از دزدیده شدن خودرو شما جلوگیری میکند. مثلا باید توجه داشته باشید ردیاب در جای مخفی و مناسبی از خودرو نصب شود، که به راحتی توسط سارقان جدا نشود یا آسیب نبیند. اگر فقط ردیابی آنلاین برای شما مهم است ما به شما پیشنهاد میکنیم از این نوع ردیاب استفاده کنید. نحوه دسترسی به اطلاعات ردیابی در ردیاب ماهواره ای GR300 چگونه است؟ همچنین ردیاب باید دارای سروری داخلی باشد تا هیچ زمانی دسترسی به اطلاعات ردیاب قطع نشود. ردیاب خودرو علاوه بر نشان دادن مکان خودرو اطلاعاتی مبنی بر سرعت یا اطلاعات فنی دیگر نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. 
https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/personal-tracker/

برای خرید جی پی اس خودرو ابتدا باید نیازهای خود را مدنظر قرار دهید و اهداف خود را از خرید ردیاب خودرو لیست کنید تا در هنگام خرید این دستگاه دچاره سردرگمی نشوید. بررسیهای مختلفی روی پارامترهای تاثیرگذار در هنگام خرید بهترین ردیاب خودرو شده است که سعی میکنیم به برخی از آنها اشاره کنیم. 100) گرم میباشد.به همین خاطر حمل و استفاده از ردیاب بسیار اسان و راحت است. خیلی خوبه دمتون گرم. 2 دستگاه سفارش دادم کارایی نسبت به قیمت خیلی خوبه. خیلی راحت و سریع نصب میشه و با یه برنامه روی گوشی همه کار میشه کرد باهاش… در مورد اپ هم از خود سایت وایزر و یا کافه بازار میشه دانلود کرد.و در مورد باطری ماشین اینکه همه ی ردیاب ها برای تامین برق از باطری ماشین استفاده میکنن حتی زمانی که ماشین خاموشه.اگر استفاده نکنه که نمیشه ردیابی کنه. بسیار عالی برای هر خودرو لازم است بنده بیشتر برای ردیابی دخترم استفاده میکنم.وخیالم بابت ماشینم راحته.دستگاه کوچکتر از عکسش هست وبخوبی میشه جاسازی کرد. سامانه AVL قادر است در هر لحظه مختصات جغرافیایی و اطلاعات مهم و کاربردی دیگر مربوط به وسیله نقلیه مورد نظر را بدست آورد. از طریق اینترنت سیم کارت، صاحب خودرو می تواند از هر نقطه دنیا بدون وجود محدودیت فاصله و در هر لحظه خودرو خود را به صورت آنلاین ردیابی و مشاهده نماید.

https://radyabeman.com/

بعنوان مثال رستورانهایی که روزانه تعداد بیشماری غذا به مراکز و خانه ها ارسال می کنند، به واسطه سامانه ردیاب آفتاب می توانند وضعیت بارها را مشاهده نمایند. ردیاب شخصی مخفی IR160 اگر چه بیشتر به عنوان یک ردیاب شخصی شناخته می شود. این اطلاعات با استفاده از یک بستر مناسب همانند GPRS به سامانه ارسال می شود. این امر بخصوص در بخش سوخت و فرآورده های نفتی می تواند از بروز قاچاق و تخلفات، بطور موثری پیشگیری نماید. همان طور که می دانید این نوع دستگاه ها دارای کاربرد ها و مزایای زیادی میباشند که در این بخش به توضیح آن ها نخواهیم پرداخت. مزایای ردیابی اتومبیل چیست؟ GPS فقط برای ردیابی نیست. اومدم دومیش رو بخرم که متاسفانه موجود نیست. اگر ارتباط ردیاب با سرور قطع بشه نمیشه مسیر رو رصد کرد؟ مدلهای متنوع جیپیاس خود میتوانند برای نظارت بر مسیر حرکت در برخی موقعیتهای خاص استفاده شوند. پیگیری و کنترل بار در مسیر انتقال می تواند از تخلفات احتمالی جلوگیری نماید. همچنین این سامانه توانایی پیاده سازی در سطح کوچکتر را نیز دارد و کسب و کارهایی که در داخل شهرها فعال هستند می توانند برای کنترل بار خود از این سامانه کمک بگیرند. پاسخگویی و راهنمایی سلر در مورد فعال سازی دستگاه عالی .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.