پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

روش تزریق FI چیست؟

۶۰۴ بازديد
با تزریق به تزریق
با افزایش سن پوست انسان، کلاژن و الاستین کمتری تولید می‌کند که باعث نازک شدن و کاهش مقاومت پوست شما در برابر آسیب می‌شود که منجر به ایجاد چین و چروک می‌شود که به آن خطوط روی پوست می‌گویند. البته عوامل محیطی، کم آبی، سموم باعث ایجاد چین و چروک می شود.
چین و چروک ها بخش ضروری و طبیعی روند پیری هستند، بنابراین نیازی به ترس از آنها نیست. روش های غیر تهاجمی برای کند کردن روند پیری صورت وجود دارد که روش تزریقی است.
شاید این خبر تعجب آور باشد و بعد از شنیدن آن تعجب کنید اما بهتر است به جای تعجب درباره این روش موثر تحقیق کنید. ترکیبات این درمان طبیعی است، بنابراین عوارضی نخواهید داشت و روش تزریق نه تنها برای رفع چین و چروک، بلکه برای مراقبت از پوست نیز مناسب است.
اینها عناوین اصلی صفحه نمایش هستند
تزریق آهن چیست؟
تزریق آهن یک روش غیر تهاجمی و بدون سوزن است که با استفاده از ابزار خاصی اسید هیالورونیک را به پوست صورت و نواحی که نیاز به ترمیم دارند تزریق می کند. که یک ماده طبیعی است روزانه حدود 15 گرم توسط سلول های بدن تولید می شود، اما امروزه موفق شده اند آن را به صورت ژل ساخته و برای حجم دادن و بهبود فرم و ساختار لب ها و جاهای دیگر استفاده کنند. با چین و چروک
همچنین بخوانید : پاکسازی پوست VIP چیست؟ (معرفی پکیج کامل پاکسازی پوست)
عملکرد هیالورونیک اسید حمایت از ساختارها و بافت های صورت است که ممکن است به دلیل روند طبیعی پیری، حجم و قابلیت ارتجاعی خود را از دست بدهند. یکی دیگر از عملکردهای این ماده رساندن آب به سطح پوست است که باعث شادابی و انعطاف ظاهری صورت می شود. لب و پوست
در این روش از سوزن استفاده نمی شود و قلم مخصوص روش تزریق است که اسید هیالورونیک را از طریق ظرف و سوراخ مخصوص به زیر پوست تزریق می کند.
کاربرد تزریق آهن چیست؟
تزریق آهن روشی برای صاف کردن چین و چروک ها و افزایش اندازه لب ها است که در آن فیلرها روی نواحی مانند لب ها، خطوط خنده، خطوط گریه، چانه اعمال می شود و بدن آب از دست می دهد. به عقب برمی گردد و حجم آن افزایش می یابد این روش سوزنی ندارد بنابراین برای افرادی که از سوزن می ترسند بسیار مناسب است.
پرکننده های اسید هیالورونیک در کاهش و بهبود چین و چروک و جوانتر نشان دادن پوست و بهبود رنگ آن و ایجاد نرمی و لطافت پوست مفید است. در این روش از تکنیک های جدید برای تزریق فیلرهای اسید هیالورونیک استفاده می شود و سوزن ها به هیچ وجه مورد استفاده قرار نمی گیرند.
مزایای استفاده از ژل هیالورونیک اسید در روش تزریقی
کنترل حجم لب
صدمات پوستی و لب در مقایسه با روش های دیگر کمتر است.
به این ترتیب می توان هر خروجی را حذف کرد.
در این فرآیند می توان هرگونه برآمدگی یا برآمدگی را از بین برد.
ژل هیالورونیک اسید واکنش های آلرژیک ایجاد نمی کند زیرا به طور طبیعی در بدن ایجاد می شود.
برخلاف برخی از انواع کلاژن، اسید هیالورونیک از منابع حیوانی به دست نمی آید.
پس از یک ماه فرد قادر است آن را به صورت و پوست تزریق کرده و لب های مورد نظر را بدست آورد.
اثر تزریق هیالورونیک اسید معمولاً از 6 ماه تا 1 سال ادامه دارد.
همچنین بخوانید : فواید وازلین برای پوست
مزایای استفاده از روش تزریق آهن چیست؟
با اتخاذ روش تزریق، درد ناشی از سوزن به طور کامل از بین می رود، بنابراین حتی کسانی که در دست زدن به سوزن مهارت ندارند، استرس کمتری را هنگام تزریق تجربه می کنند و چون بافت آسیب کمتری می بیند، مویرگ ها پس از تزریق آسیب دیده یا بریده می شوند. پرسنل پزشکی، زیرا نیازی به اتاق عمل ایمن از خطرات و عوارض ناشی از سوزن ندارد. برای تزریق اقدام کنید.
مزایای اصلی روش تزریق آهن در زیر خلاصه می شود:
رفع چین و چروک با تزریق اسید هیالورونیک که هیچ آسیبی به بدن وارد نمی کند.
پرکننده لب و بزرگ کردن لب، در روش های غیر تهاجمی که نیاز به سوزن دارند.
استفاده از سوزن در این روش مناسب نیست و با استفاده از قلم مخصوص تزریق انجام می شود.
از تکنولوژی روز استفاده می کند و هیچ عارضه ای از جمله کبودی و تیره شدن پوست و لب ها ندارد.
ویژگی های قلم چیست؟
برای تزریق اسید هیالورونیک از سر تزریق استفاده می شود که مخصوص این روش است، سر تزریق مخصوص بدون سوزن بوده و اسید هیالورونیک را تحت فشار به پوست تزریق می کند و پس از ورود به پوست، اسید هیالورونیک به طور یکنواخت روی پوست پخش می شود. سطح اپیدرم پوست پخش می شود و سپس مولکول های کوچک آب جذب می شود که باعث می شود اسید به طور مساوی در زیر پوست پخش شود، بنابراین مزیت بزرگ این است که این ماده در یک مکان جمع نمی شود و پس از آن برای افراد مزاحم نشوید. . استفاده از این قلم سریع و آسان است. همچنین این قلم دقت سمپاش را بهبود می بخشد.
همچنین بخوانید : غلتک یخی چیست؟ (مزایا و نحوه استفاده از آن)
نحوه انجام تزریق
در روش تزریق از سرنگ استفاده می شود و فیلرهای اسید هیالورونیک با اعمال فشار کافی به زیر پوست انسان می رسانند. این قلم سرنگ برای رساندن اسید هیالورونیک به بیرونی ترین لایه پوست یا اپیدرم از طریق آمپول های مخصوص دارای ریزچاله استفاده می شود. کار کردن.
برای این تزریق نیازی به دانش پزشکی نیست و آموزش این روش از طریق کارگاه یک روزه و به دنبال آن کلاس های آنلاین انجام می شود. به عنوان یک مدل زنده با دوره های آنلاین و آداپتورهای متعدد با استفاده از دو اسکنه و آمپول کار کنید.
از سوزن آهن برای صدا دادن به دهان استفاده کنید
فرم دادن به لب که به آن بزرگ کردن لب نیز می گویند، یک تکنیک زیبایی است که هدف آن ایجاد یا بازگرداندن فرم و پری لب ها و ایجاد ظاهری زیبا و زیبا است.
افرادی که به طور طبیعی لب های نازک و کوچکی دارند یا لب هایشان به دلیل افزایش سن نازک شده است می توانند از روش تزریقی استفاده کنند.
فیلرها و تزریقات مختلفی وجود دارد که برای انواع لب استفاده می شود و به آنها حجم می دهد.
https://fatemehhabashi.com/what-is-phi-injection/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.